elg_rein Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Hei Jeg vil lage en "dropdown" navigasjon meny, siden mine linker er blitt mer kompleks. Et søk på "google" viser mange kommersielle ferdiglaget programmer. Derfor er det ikke lett å velge mellom dem. Dessuten vil jeg helt lage selv. Er det noen gode "tutorials" for hvordan man lager "dropdown" navigasjon meny? Dersom en kommersiell/eller gratis program er den riktig løsning (tid reduksjon), hvilke er best og mest brukt blant webdesigner? Takk Endret 31. juli 2005 av elg_rein Lenke til kommentar
elg_rein Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Hei Jeg har sett på linken. Den bruker list og css teknikk. Det vil si at jeg må ha navigasjon meny på alle mine sider. En ny link vil medføre til en oppdatering på alle sider. Det vil være fint om navigasjon meny ligger i en fil. Jeg bare linker til den fra hver av mine sider. En ny link -> en oppdatering. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Lagre den i en egen fil, og bruk PHP include for å hente den.. <?php include(bane/til/filen.htm); ?> Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dette krever støtte for PHP på serveren din, men du kan også bruke ASP-include, hvis du har støtte for dette Men måten til MBaardsgaard fungerer strålende til det du vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå