tintin77 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Egentlig litt latterlig tema ettersom at dette ikke er veldig sannsynlig. Men likevel Jeg ville ha kjøpt opp en god del leiligheter sentralt i Oslo, for så å dumpe prisen på utleie av disse. Slik at vanlige folk kunne ha leid leiliheter til en fornuftig pris, uten å måtte betale sinnsyke priser for normale leiligheter. Folk fra midtnorge og vestlandet hadde vært prioritert som leitakere. Kontroversielt javisst Men, når Rema 1000 kutter priser hvorfor skulle ikke jeg fått lov til å kutte prisene. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Piker, vin og sang .... og resten hadde jeg sløst bort :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 "two chicks at the same time" neida.. satt dem inn på høyrentekonto og levd av rentene. jobbet som før. kjøpt meg et fint hus fullt av hemmelige rom med dippedutter. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Satt halvparten inn på høyrentekonto (Renter) :grin: Kjøpt opp alt til Kjell Inge Røkke bygd blokker i Oslo/Stavanger og DUMPA PRISENE til ca 2500/mnd Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 ...eller kjøpt rettighetene til Linux og så tatt kr 1750,- eks mva pr lisens :razz: Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 23:03, ueland85 skrev:Satt halvparten inn på høyrentekonto (Renter) :grin:Kjøpt opp alt til Kjell Inge Røkke bygd blokker i Oslo/Stavanger og DUMPA PRISENE til ca 2500/mnd Kjøpt opp alt til Kjell Inge for 250 mill.. Dream on! Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 23:06, Dan Hansen skrev:...eller kjøpt rettighetene til Linux og så tatt kr 1750,- eks mva pr lisens :razz: fyllesjuk deluxe?! (*humre*) nei, hadde nok ikke liiiiige gått det der, nei! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Ville brukt endel penger på å bombe dette og alle andre norske datasider med Apple-propaganda.. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Jeg ville ha kjøpt opp en god del leiligheter sentralt i Oslo, for så å dumpe prisen på utleie av disse. Du kunne liksågodt gått rundt på gata og dele ut 1000-lapper. Det blir ikke plass til flere sentralt i oslo om en utleier setter ned prisene. Det blir heller ikke billigere, de som er husløse vil være villig til å betale like mye som før. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 /me hadde: 1. Kjøpt seg 52" plasmaskjerm med s-video in. hirr hirr 2. Kjøpt ny pc med 30gb RDram, 2x 30gb 1500rpm Scussi + 15x 180gb 7200rpm, 8mb cache WD disker (raid) + Leid inn 10 teknikere fra AsusNvidia og fått dem til å seriekoble 5stk. NV-30... 3. Kjøpt opp den norske statskirken og "demontert" den.. Resten hadde jeg sløst bort (ca en mill eller to igjen) Beret Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hva slags lattlig datamaskin er det der for noe da, Nor_Beret? Haddde kjøpt denne jeg: Og spilt Tetris... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 15:09, C. Alshus skrev:Hva slags lattlig datamaskin er det der for noe da, Nor_Beret?Haddde kjøpt denne jeg:Og spilt Tetris... Sikkert herlig på LAN :wink: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Tja...hadde vel kjøpt opp en hel haug med leiligheter sentralt i Oslo. Latt dem stå tomme ett par års tid og så solgt dem til blod-pris igjen... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 00:35, arehb skrev: Quote: Jeg ville ha kjøpt opp en god del leiligheter sentralt i Oslo, for så å dumpe prisen på utleie av disse. Du kunne liksågodt gått rundt på gata og dele ut 1000-lapper. Det blir ikke plass til flere sentralt i oslo om en utleier setter ned prisene. Det blir heller ikke billigere, de som er husløse vil være villig til å betale like mye som før. mvh Are-Harald. Ha Ha Det er ikke meningen heller å få plass til flere sentralt i oslo, men hvorfor betale mer enn du trenger... for å sitere for alles (H)el(l)kjøp. Det blir heller ikke billigere..., vist faan blir det billigere, hvis mange slipper å betale overpris, slik de gjør i dag. Sikkert mange som ville blitt veldig glad.... Hvorfor betale 7000 kr for en knøttleilighet, når man finner en identisk leilighet til halve prisen... At folk vil betale overpris er ikke mitt problem.... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 levd av rentene... det blir vel en rundt 5 mill i året om ikke mer. byggd et slott i stein, mahogni gulv osv. lagt fiberopisk inn i huset og brukt masse på data og biler. og selvfølgelig hatt et gigaparty for alle på #hw.no@undernet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå