lancaster Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Heisann. Bruker ett radeon 9800SE kort nå, usikker på hvilken produsent, men jeg har i alle fall lagt merke til at gpu'en kjører på 276,75 og minnet på 270 mhz... Hva kommer dette av? Kortet er 100 % stabilt uten noen artifacts når jeg "overklokker" det til standard hastighet (370 elns for kjerne og litt mindre for minnet), men dette blir jo satt tilbake til det originale hver gang jeg skrur av maskinen. Er det noen metode å overklokke "fast"? Jeg bruker omega driverene nå, men det samme skjer med de originale driverne fra ati også. Hva kan dette komme av? - Lancaster Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 dette blir jo satt tilbake til det originale hver gang jeg skrur av maskinen. hvilke overklokkingsprogram bruker du? klokkehastighetene skal ikke bli satt tilbake av maskinen ved rebot. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Får valget når jeg har instalert omega drivern, under properties på skjermen. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Må være noen luringer der ute med en smart kommentar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå