embark Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Heisann! Tidligere i uken kom altså Family Guy "the movie", Stewie Griffin; The Untold Story. Jeg regner med at en del av dere har sett den. Så, hva synes dere om den? Personlig synes jeg at den var genial. Den var minst like morsom som serien, om ikke bedre. "Did you check your TCP/IP settings?" :!: Endret 31. juli 2005 av Ferr Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har den kommet på kino i Norge? Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Har den kommet på kino i Norge? *host*nei...*hark* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kommer med kommentar når filmen kommer ut i Norge. :=) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Visste ikke at det hadde blitt laget en family guy film engang. Skal definitivt se den, og jeg gleder meg stort. EDIT: Er Stewie den store stjernen i filmen slik navnet tilsier? Endret 31. juli 2005 av qweac Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Er Stewie den store stjernen i filmen slik navnet tilsier? Jepp. LarsP: Flottings. Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Den filmen er dridtbra:P Den ble egentli begynt å lage mellom sesong 2-3 så har de bare laget litt og litt på den etter hvert. Den kommer ikke på kino nei, de skal bare gi den ut på DVD og da tror jeg ikke det gjelder Norge. Får bare sjekke på Play.com. Å se om dere finner den der. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Helt grei film. Akuratt som å se en halvannentimers middelmådig episode. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Filmen tok mer fra Sesong 3 enn fra Sesong 4, og den passer mer som en åpning til sesong 4 enn en film. For det første virker det som om delene i filmen er rbare episode(3 episode altså). Og disse episodene er ikke heeelt "top-notch", men de holder mål. Historien er jo relativt greit, og masse tøffe vitser igjennom, men det er litt skuffende at denne filmen ikke ble mer som South park-filmen, den ble jo finansiert til himmelen, og filmen dro masse cash til "the boxoffice". Jo, lasta ned filmen, og jeg komme rhelt sikkert til og kjøpe den på DVD, siden jeg vil jo støtte Seth & Co som lager Family Guy slikt at de kan lage flere sesonger. Men nå ryktes det jo også på enttet at dette var et PR stunt, og at den versionen vi har sett eer egentlig en "Internett version". Dette tviler jeg sterkt på, men det er mulig at noen har lekket filmen med vilje(Altså noen i FOX). Men alt i alt er filmen ganske underholdene og smart. Skulle bare ønske at filmen var mer som en, vel, film! Ellers, den verisonen jeg fikk fra nettet var i DVD-kvalitet, pluss at den var 90 minutter lang! Dette er masse underholdning, men som sagt, jeg skal nok kjøpe den. Dette ble masse skriving, men jeg skrev det relativt fort også da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Helt grei film. Akuratt som å se en halvannentimers middelmådig episode. You got it. Ekstremt mange digresjoner (this is like the time I...). Lenke til kommentar
maradona Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Det er jo noe av det som gjør FG så genialt! Jeg får vel "gå på den lokale videosjappa og låne filmen". Endret 3. august 2005 av maradona Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har sett den nå. jeg syns den var helt genial! Noe av det beste jeg har sett av family guy faktisk, og jeg har sett alle episodene. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) jeg likte den. fremtiden var veldig dyster, men ellers ver den dritmorsomm. jeg digea at de dret ut meg hele tiden. edit: beklager, jeg mener selvfølgelig Ron :!: Endret 3. august 2005 av cyberPanda Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg foreslår at en moderator stenger denne tråden. Filmen har ikke kommet ut lovlig enda, og da er dette indirekte som å diskutere et lovbrudd. (Ja, jeg likte den, selv om den generelt holdt lavere kvalitet enn FG som serie.) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg foreslår at en moderator stenger denne tråden. Filmen har ikke kommet ut lovlig enda, og da er dette indirekte som å diskutere et lovbrudd. (Ja, jeg likte den, selv om den generelt holdt lavere kvalitet enn FG som serie.) Pøh, hva vet du? Kanskje jeg jobber for Seth? Du vet ikke. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Og alle i denne tråden er sannsynligvis filmskribenter og andre medlemmer av fagpressen som alle har sett sine respektive lovlige kopier? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 You don't know, maybe we are. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Og alle i denne tråden er sannsynligvis filmskribenter og andre medlemmer av fagpressen som alle har sett sine respektive lovlige kopier? Hadde det bare vært så vel. PM meg når dere har sett filmen på lovlig vis for åpning av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg