_Talon_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg må ha et TV-kort før skolestart, og lurer på om jeg skal gå for et AIW-skjermkort eller et separat TV-kort? Her er alternativene: Sapphire RX600 Pro AIW 256mb Leadtek WinFast TV2000 XP Expert Sapphire Theatre 550 Pro Er selvfølgelig mottakelig for andre og bedre løsninger enn de tre jeg har satt opp. Innspill mottas med takknemlighet! Lenke til kommentar
wiak Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 vis du har et radeon 9600/X kort eller høyere så treng du ikke et AIW kort så anbefaler jeg å velge ati theater 550 pro så da treng du ikke å oppgradere til et skjermkort og tvkort samtidelig Theater 550 pro gir mye bedre kvalittet og har innebygd Hardware mpeg-2 encoder med 3d/2d comb filter som ikke er i noen av AIW skjermkorta Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Takker for svar Men jeg vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener? Har et R9800 nå, men siden jeg skal over til PCIe, lurer jeg på hvilken løsning som er best (AIW vs. TV-kort). Endret 1. august 2005 av _Talon_ Lenke til kommentar
wiak Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 TVkort så klart alså aiw korta har ikke 2d/3d comb filer eller mpeg-2 hardware encoder innbygd kjøp deg et Skjermkort x800/x700 PCI-E og et tvkort i tillegg du treng ikke et aiw kort når du får kjøpt et mye bedre tvkort og et skjermkort for tilsammens samme pris Radeon X700 (PCI-E) + ATi Theater 550 PRO burde være fint jeg har selv ATi Radeon X800 (hadde før 9800 PRO) + ATi Theater 550 PRO Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå