Angelboy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 kjøpte meg et nytt Chieftec Mesh serie m/dør Sølv og sort Kabinett m/410W LCX-01B-B-SL P4 / AMD og når jeg først var i gang kjøpte jeg en PAPST Vifte 120x120x25mm problemet var bare det at jeg ikke fikk noe fester med noen av kjøpene , så det jeg lurer på er hvor og hva fester skal jeg bruke , eller skal jeg bare mekke noe med noen muttere osv. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Selv bruker jeg skruer og muttere, men har sett folk som bruker ganske groveskruer beregnet på tre. Teip fungere også, sterk teip ihverthjørne bør holde. Det merkeligste jeg har sett er fisketråd, det fungerte ihvertfall. Er mange måter og feste vifter på Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 for å ungå viberasjon ville jeg brukt disse har de selv på mitt Chieftec og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 vibrasjon har vel mye å si på lyd tror jeg skal bestille noen av de der plast skruene Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 eller du kan bruke limpistol... det er også veldig støydempende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå