Gå til innhold

Artie hist. om folk med null peil:)


Interloop

Anbefalte innlegg

Noen som har noen artie historier om folk som har null peil på data eller bare noen morsome historier som fremmer en god latter:P

 

BTW: Har en tante som blei helt hysterisk å lurte på om hu måtte ha IP når hun skulle skaffe seg data å brevbånd, jeg forklarte det så lett at Ip var add, til dataen over nett:P, da blei hu mere hysteriskå sa, Ja men må jeg ha ip?

Endret av Interloop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, min første pc var med AMD cpu, da jeg fikk en Intel vifte, som jeg feilbestilte å sendte i retur ikke passet brukte jeg heller en gammel en til amd 200mhz, jeg skjønte ikke da offor bilde plutselig forsvant å alt blei svart å det lukta svidd:P med tiden skjønte jeg at det kanskje blei litt varmt for min AMD athlon 1700+ med amd200mhz vifte:P

Lenke til kommentar

En kompis av meg solgte skjermkortet sitt for noen måneder siden, med alt i bundelen. Dvs spill og diverse stash.

 

Når kjøperen kommer spør han helt seriøst om spillene er installert på kortet, eller om han må legge dem inn selv. :D

 

Kompisen min måtte jo da forklare han at spillene fulgte med på CD, og at de ikke ble installert på skjermkortet. Men på en annen del, også kalt harddisk.

Lenke til kommentar

Har jo mange håpløse historier fra "jobb" da;)

 

Hospiterte ved dataavdelinga ved et sykehus ei stund, og der var det mye moro som forekom;)

 

Legene/sykepleierne/de andre ansatte kunne jo nesten ikke noe, og jeg ble stadig vekk sendt på håpløse oppdrag til folk som ikke forsto hvorfor en printer tømt for blekk/papir ikke skrev, folk som måtte ha hjelp til å skru av og på PC'en, folk som klarte å legge sånn transparent papirting i en multifunksjonsskriver til 200.000 og herpe hele greia, og de usedvanlige "PC'en min fungerer ikke, kom og hjelp meg!!!"

F.eks: Får ikke til å slå på PC'n:

- mangler strøm

- mangler PC, har kun skjerm

- trykket på feil knapp på PC

- tomt kabinett

- ledningen står ikke i

Lenke til kommentar
Har jo mange håpløse historier fra "jobb" da;)

 

Hospiterte ved dataavdelinga ved et sykehus ei stund, og der var det mye moro som forekom;)

 

Legene/sykepleierne/de andre ansatte kunne jo nesten ikke noe, og jeg ble stadig vekk sendt på håpløse oppdrag til folk som ikke forsto hvorfor en printer tømt for blekk/papir ikke skrev, folk som måtte ha hjelp til å skru av og på PC'en, folk som klarte å legge sånn transparent papirting i en multifunksjonsskriver til 200.000 og herpe hele greia, og de usedvanlige "PC'en min fungerer ikke, kom og hjelp meg!!!"

F.eks: Får ikke til å slå på PC'n:

- mangler strøm

- mangler PC, har kun skjerm

- trykket på feil knapp på PC

- tomt kabinett

- ledningen står ikke i

den der med bare bare skjerm, ikke pc, er litt skremmende..

Endret av M.F.
Lenke til kommentar
den der med bare bare skjerm, ikke pc, er litt skremmende..

Ikke nødvendigvis - husk at dette var et sykehus, hvor de kanskje inntil nylig hadde hatt et gammelt system med terminaler - altså noe som ser ut som en skjerm, hvor man bare kobler til strøm, tastatur og nettverk. (Hørte jeg noen si Tandberg....?)

Lenke til kommentar

Heh, begynn å jobbe som IT-support. Jeg har jobbet som support i en bedrift med 450 ansatte de siste to somrene. Er så mange folk som ikke har den fjerneste anelse om hva de driver med. Vil ikke gjenfortelle historiene her, siden de ikke er halvparten så morsomme som de er når man er der selv, men det er de små tingene som gjør at det er en festlig sommerjobb :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...