fredriku Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Litt merkelig at PCutstyr bare oppgir ett år! Noen som vet noe mer her? Jeg "spurte" om det gikk an å pinmodde FS også. Når det gjelder det med pinmodding av min CPU, så trodde jeg at det gikk. Hadde ikke kikka så nøye på det siden det egentlig er uvesentlig. Jeg kom uansett til å kjøpe den billigste CPUen for så å kjøpe en ny og pinmodde den hvis den 1.7 jeg hadde ikke virka. Men litt driti ut var det å tro at det gikk... Det med batteritiden til FS vet jeg, men det koster selvsagt endel ekstra å kjøpe et ekstra batteri til FSen. Litt greiere å bare velge et stort med en gang fra Dell (syns jeg da). Og du får vel BT på den dyreste av de to 17" FS modellene på PCutstyr. Står i alle fall at det er med infrarød. Nå har det seg slik at 3438 og forøvrig har IR, men ingen av modellene tilbyr BT, ennå... Komplett oppgir 3 år, og alle maskiner som hw har testet fra FS i det siste har oppgitt 3 års garanti, så vil regne med at det stemmer, og ikke et år. PCutstyr som surrer i så fall. Blir litt skeptisk nå, ettersom pcen min ble kjøpt der... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei!Hvis du skriver i kommentar feltet at du skal ha utførsels skjema så ordner vi dette. Når det gjelder garantien på disse så er det 1 års garanti på disse pcene. Den skal også gjelde selv med utførsel. Når det gjelder programvare så skal det følge med like mye på begge modellene Mvh Lars Kristian - PCutstyr.no E-mail: [email protected] - http://www.pcutstyr.no Tlf. +4769307799 - Fax. +4769307797 - Rolvsøyvn 201, 1617 FREDRIKSTAD, NORWAY En quote fra mailen jeg fikk i svar. Kan ikke du også sende en mail og spørre om garantien din. Hvis det er slik at FS gir 3 års garanti så avbestiller jeg glatt den Dell 9300'en og kjøper FS istedet. Hdd i raid, fjernkontroll, minnekortleser, Expresscard slot og mye mer programvare er gode grunner syns jeg! Ikke minst når det er like god ytelse. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Gjør det noe om den bare har tilsvarende garanti som dell da? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det gjør noe siden jeg bestilte med 3 års garanti fra Dell. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det gjør noe siden jeg bestilte med 3 års garanti fra Dell. Hmm, kan ringe og høre imorgen jeg du.. Eller så kan du gjøre det selv? Hehe, de har åpent til kl 2, men ring Komplett og høre kan du og gjøre, eller bare bestille den der. Vil tro servicen er bedre for 500 ekstra.. Tydeligvis ettersom Komplett skriver det er 3 år.. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg tror jeg har et personlig problem med å skifte mening alt for ofte! Jeg har brukt snart 2 uker på å finne meg bærbar data, og har vært innom 5 forskjellig dataer... Slik det ser ut nå mener jeg mitt beste valg blir 9300. kjøper med lite minne og kjøper mer senere, uten DVD brenner - kjøper senere og 1,86Ghz CPU. Prisen på Dell blir da 18000 etter at jeg har kjøpt alt jeg skal ha, og det er med 2GB minne. Da får jeg altså lengre batterilevetid, en lettere maskin, mer minne, 7200 rmp hdd, lik prosessor, blåtann,mindre programvare, ikke minnekortleser, ikke expresscardslot, resten er rimelig likt (sammenliknet med FS). Expresscardslot kommer jeg ikke til å bruke, ei heller minnekortleser så etter å ha gått fra det ene til det andre snart 100 ganger begynner det å nærme seg en endelig avgjørelse. Jeg foreslår at du ringer PCutstyr selv og finner ut hvor lang garanti du egentlig har. Litt greit å vite. Også kan du godt poste det her, slik at andre kan se det. Endret 11. august 2005 av PsychoPat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå