vstr Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 har tenkt å lage en internett server, men ingen finner meg(. har hørt at det skal være et programm du skal bruke, men vet ikke hvilke programm. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) bruk steam, er mange guider der ute. Og så må du huske å åpne porter i evt router og kanskje du må forwarde dem Endret 31. juli 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
vstr Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 har steam då (ka trodde du? kommer meg ikke på nettet med CS uten) og hvordan åpne porter? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 søk på steampowered.com sin hjelpedel og les manualen til routeren Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Om du gir folk ip`n til serveren så vær sikker på at du gir riktig, altså: ikke lokalIP Lenke til kommentar
krest Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hvordan åpne porter! ---> www.portforward.com finn din router osv... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Man må betale for å ha server på internett! Lenke til kommentar
vstr Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Man må betale for å ha server på internett! nei. eg har to servere som går no. hvorfor tror du vi må betale då? bruker jo min egen maskin som server Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Man må bare kunne litt og ha litt kunnskap Men det er jo ikke så vanskelig om du leser litt rundt å slikt da. Finnes mange tråder om åpning av porter i nettverk kategorien. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 trengte ikke å åpne noen porter. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Man må betale for å ha server på internett! nei. eg har to servere som går no. hvorfor tror du vi må betale då? bruker jo min egen maskin som server linje har du? husk at det er linja som bestemmer hvor mange folk som det er plass til på servern. Har man ADSL f. eks kan man ikke ha så mange som hvis man f. eks hadde hatt SDSL. Dette skyldes at på ADSL er det veldig stor forskjell på inn og ut hastighet. Server på en linje under 100mbit pr i dag er det egentlig bare å drite i.. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 kordan får eg tak i 100Mbit linje då? det eksisterer vertfall ikke her eg bor, har Telenor Basic linje 725/128Kbit (ADSL) Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Server på en linje under 100mbit pr i dag er det egentlig bare å drite i.. Haha? 2Mbit SDSL holder fint til en 16 spillere. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 og bruke 100mbit dedikert til en public server er vel det dummeste bruken av en 100mbit jeg kan tenke meg.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Hva er best å kjøre serveren på console eller "vanlig"? Når jeg kjører på console finner ingen meg Endret 6. august 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 uansett. 768/256 funker IKKE til å kjøre en server på. tro meg Lenke til kommentar
vstr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 bare snakk du, funker til 1 mot 1 spilling, blir sinsykt lav ping. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du har nok det, men ikke Kameraten din Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skal du sette opp server så finner du dedicated server nederst i Play games lista i Steam. Jeg har satelitt internet på ca 3 mbit og vi spilte 20 spillere og jeg hadde lavest ping i hele server lista, CZ. Hvis jeg har 30 spillere lagger det en del, men for (noobs) som ikke vet hva lagg er så går det fint. Pcn har jo også noe å si der da, er det en pc som klarer CS:S uten problemer klarer den også dette vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå