Mott Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har begynt på å lage helt nytt kabinett og jeg lurer på hvor jeg kan får tak i på-knapp til pcen?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kanskje du kan ta en fra et gammelt kabinett som du ikke bruker. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Ja men den ser hel f***a ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hva med å modde den? Lakkere den eller sette inn noe LED's. Mulighetene er mange Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Mener du selve den bryteren som sitter der orginalt eller om vi vet om noen andre tøffe brytere? Du kan jo bruke hva som helst, alt du trenger er å få kontakt mellom to ledninger.. Fett med egen lås, får på biltema. På ett kabinett jeg nettopp har lagd så har jeg en knapp som skal sitte på ett el-skap som er på sagbruk, ( lyser, og man kan sette på forskjellige "effekter" på lyset som at det blinker f.eks. det kan du skaffe på microplex) bare prøv å finn ut om det er noen i orådet rundt deg som jobber med noe sånt... Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Mott Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 noen andre tøffe brytere Lenke til kommentar
Mott Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 om dere viste om en bryter som jeg kan bruke til mitt nye kabinett og om hvordan dette lar seg gjøre. er helt grønn Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Clas Ohlson, Biltema, Microplex og flere har brytere du kan bruke. Husk å kjøp en som det bare er kontakt i mens du holder den inne, hvis ikke slår pcen seg av igjen etter noen sekunder. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Men noen som har et tips kabinettet skal være svart med blå kald katode så hvis noe som har et tips kan de godt komme med det Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det er jo bare å se selv egentli Det er smak og behag. Clas Ohlson, Biltema, Microplex og flere har brytere du kan bruke. Husk å kjøp en som det bare er kontakt i mens du holder den inne, hvis ikke slår pcen seg av igjen etter noen sekunder. Følg dette rådet Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 men jeg vil helst ikke gjøre noe med denne den skal helst bare kunne plugges inni. Har lett på biltema nå men finner ingenting, så kan i allefall noen vise meg hvor jeg finner det Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Pulsbryter heter det man må ha Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 lodd på tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå