aas146 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hei jeg har kjopt noen brente spill av en kar. De spillene er uten cd label.. ER det noen som vet om sider hvor finne ps2 cd label.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Tror denne tråden blir stengt ganske så kjapt ja. Warez er som sagt (nærmer seg vel 7234634 ganger) ikke lov her på [email protected]! *sukk* noen lærer aldri... :smile: Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Og det var heller ikke meningen at forumet @ gamer skulle bli en slik smart snarvei :smile: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Lær deg å bruke en forbanna søkemotor! FOR mange poster om ting det tar 30 sekunder å finne... Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 01:51, TheOne[X] skrev:Og det var heller ikke meningen at forumet @ gamer skulle bli en slik smart snarvei :smile: hmm er det ikke en redigerings knapp her da, slik at man kan redigere posten sin hvis man så en feil? eller slutter den å funke etter at noen har svart ? funker i hvert fall hos meg =) [ Denne Melding var redigert av: s_M_p på 2002-08-03 02:38 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 "aas146" er bannet fra forumet i en måned. Ikke på grunn av denne tråden, men på grunn av: - direkte spørsmål etter warez - multiposting / spamming (samme tråd i forskjellige kategorier er ikke et uhell, altså spam.) - feilposting Summa summarium resulterer dette i en 30 dagers karantene. Jeg legger til at flere av brukerens tråder er blitt slettet pga. grove regelbrudd eller multiposting. -moderator yummy- Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 02:36, s_M_p skrev: Quote: Den 2002-08-03 01:51, TheOne[X] skrev: Og det var heller ikke meningen at forumet @ gamer skulle bli en slik smart snarvei :smile: hmm er det ikke en redigerings knapp her da, slik at man kan redigere posten sin hvis man så en feil? eller slutter den å funke etter at noen har svart ? funker i hvert fall hos meg =) Ikke like greit når man er så trøtt at man ikke vet opp ned på seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg