maradona Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Dette er sikkert tatt opp før, men jeg søkte og fant ingenting. Er det noen banker som gir Visakort (ikke Visa electron) til folk født 1989? Er det noen her som har, og hvor mye betaler dere i årsavgift? Var det vanskelig å få tak i? Endret 31. juli 2005 av maradona Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du kan ikke få VISA kort før du er 18 år gammel. Men det du kan gjøre er å spøre forelderene dine om du kan få et som står i dere navn. En i klassen min gjøre det, og fikk VISA før han var 18 år. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det har vært tatt opp før. Jeg hadde VISA lenge før jeg ble atten, uten årsavgifter eller annet fjas. En økonomisk garanti fra foreldre (med solid økonomi) er imidlertid en betingelse -- uten dette kommer du nok ikke særlig langt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det kjem an på kva bank du har. Eg veit at du får "ekte" debitkort hos Sparebanken Møre her, så lenge foreldra dine skriv under på at dei tek ansvar for det økonomiske viss du tabber deg ut. Hos Posten får du ikkje ekte debitkort før du er atten no matter what. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 https://www.terra.as/servlet/side?section=33251120400 Her ser det ut til at alle får. Beklager "bump" - men ny info funnet, dessuten er det forum-brukere som ikke tror det er mulig å ha visa før man er atten. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Whey, tusen takk! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som kort kan forklare (gjerne i punkter) fordelene med VISA sammenlignet med f.eks et vanlig kort fra Nordea? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som kort kan forklare (gjerne i punkter) fordelene med VISA sammenlignet med f.eks et vanlig kort fra Nordea? det er vel kreditten som er fordel. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Det jeg er ute etter er et kort som kan brukes på internett, når jeg skal kjøpe ting og spille på Expekt. Da må du ha kortnr, og det er det vanligvis ikke på "ungdomskort". Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 det er vel kreditten som er fordel. Absolutt ikke, om en skal ha VISA-kort med kreditt må en ha gullkortet, som også har en del andre frynsegoder (å flashe gullkort er imidlertid ikke fullt så staselig...). Med et ordinært VISA-kort kan du handle på internett og bruke kortet i terminaler som ikke er online. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ja, du kan få VISA. Jeg er 17, og har det selv. Lillesøstra til dama fikk også tilbud om det, hun er 13. Er som thomasr sier, du må ha fast inntekt selv (stipend f.eks.), eller så må foreldrene dine sette inn penger hver måned eller noe i den duren. Foreldrene/foresatte må ha stabil økonomi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå