Christian86 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Da er listen for min maskin ferdig, men jeg vil bare ha godkjent folgende: er alt jeg trenger som nybegynner med? Er oppsettet greit for filserver bruk. Hovedkortet er klart for Atholn 64 (for senere innkjop, men siden dette er min forste bygg selv sa satser jeg ikke for mye pa den) Folgende er pa listen Komplett.no Sempron kroner 550 Seagate 200GB 890 kroner Porto: 72,5 kroner Mpx.no X-gear kabinett kroner 510 Asrock kr 463 kroner Memory Corp kroner 471 Porto 113 kroner Endret 2. august 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det var ett merkelig hovedkort Men det virker sikkert bra. Var borti et rart ASRock HK med både s478 og lga775, men det hadde 2 sokkler for cpu. Men vil likevel si at du klarer deg akkurat like bra med et vanlig HK for s754, blir aldri noen fullgod oppgraderingsløsning likevel det der. Men billig og sikkert bra nok ja, oppsettet er ok. Men var det ikke du som i en annen post sa du måtte ha 4 sata-porter? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 jo, sa det, men ettersom dette er et mer eller mindre prov og feil prosjekt sa fant jeg ut at hovedkortet sine pci plasser kunne utnyttes med et kontroller kort Men sata power cabel stikker ikke av med noen av sata inngangene vel? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sata power er mer som vanlige power-kabler til harddisker, har ikke noe med sata-portene å gjøre nei, du mister ikke sata-porter. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 takk. Viser seg at sempron er innkapslet, sa jeg kan ikke odelegge den heller (mpx sin uttalelse) da var alt bestilt (la til DVD-rom) og jeg har tre dager a vente i spenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå