voident Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) http://www.orakel.ntnu.no/studentpc/ Spesifikasjoner: Intel Pentium M 740, 1.73GHz prosessor 15" SXGA+ skjerm, oppløsning 1400x1050 Intel 915GM grafikkadapter med opp til 128MB minne 512MB internminne, oppgraderbart til 2GB 80 GB (5400 rpm) harddisk Dual layer DVD-brenner Wireless LAN 802.11 B/G (antenne i topp av skjerm), Bluetooth Porter: ekstern skjerm, RJ-11, RJ-45, 3xUSB2.0, Firewire, 6-i-1 Media Slot (kortleser for SD, SmartMedia, Memory Stick, Memory Stick Pro, MultiMedia Card, xD) 3 års verdensomspennende garanti Vekt: 2,7 kg Leveres med mus, ryggsekk og nettverkskabel Maskinen vil forøvrig bli levert med en svært gunstig programvarepakke som blant annet består av Windows XP og Microsoft Office samt fri oppgradering i 3 år. Se mer informasjon på: Microsoft Campus. Pris: 11.641 som nevnt i topic, dette er et tilbud om studentpc gjennom skolen (ntnu). siden jeg er ganske grønn når det kommer til pc/laptoper så lurte jeg på om det er noen som kunne kommentert tilbudet, dvs er det et bra tilbud mtp. prisen? evnt mulig å få kjøpt noe bedre til ca samme/mindre prisnivå? når det kommer til hva den skal brukes til, så blir det vel for det meste skolearbeid, men tenkte også på litt musikkproduksjon. går også veldig mye tid på alt fra surfing/chatting/høre på musikk etc, så jeg trenger strengt tatt ingen gamer-laptop med lavest mulig responstid i hl2 e.l. hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg her, kjipt å bruke 11k på denne hvis det er muligheter for å få kjøpt noe bedre til samme pris. konklusjon: jeg vil ha mest mulig for pengene håper på å få noen tilbakemeldinger på forhånd takk Endret 31. juli 2005 av villalobos Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 den ser bra ut den. Ca lik den jeg har, men jeg betalte litt for forsikring og radeon 9700 kort Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Du kan selv gå inn på f.eks komplett.no og søke på "SXGA+", så vil du fort se at det tilbudet du har fått er veldig bra. Alle spesifikasjoner og programmer tilsier at du får veldig mye for pengene. Det eneste som er vanskelig å vite før du får selve PCen, er kvalitetsinntrykk, støy og batterinivå. Det er nok ingen spill-PC, men hvis ikke det er et krav, skulle den være mer enn god nok til alt mulig annet. Lenke til kommentar
voident Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) http://snipurl.com/gmvy mer speks til maskinen på linken over hvordan er mulighetene for å kjøpe et skjermkort for seg selv og sette det inn? regner med at det ikke er noe jeg bør prøve på selv, dog, blir det samme type skjermkort som til stasjonær pc, eller er det egne laptop utgaver av skjermkortene? Endret 1. august 2005 av villalobos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå