Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Bare en liten bagatell, men jeg lurer like vel på det. Hvorfor alle den flyttinga av de forskjellige kategorienes posisjoner her på gamer-forumet? Jeg har flere ganger opplevd at WoW forumet under "Mest populære spill" har havnet øverst, LAN-kategorien har havnet et hakk opp, osv osv. Bare lurer på hva grunnen er for at dere flytter på kategoriene. Takk for svar. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Eg har ikkje opplevd at kategoriane forflytter seg. Uansett så reknar eg med at dette bare er ein bug i forumet. Satser på at det, som så mykje anna, er fiksa i neste versjon av forumet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 De har blitt stokka litt i den siste tiden. Men har kun lagt merke til at det skjedd en gang. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 De har blitt stokka litt i den siste tiden. Men har kun lagt merke til at det skjedd en gang. Har merka det flere ganger, jeg. En gang for en stund siden havnet WoW-kategorien øverst i "mest populære"-lista. Etter det har det vært noen småting i den lista (mest populær) samt LAN-forumet som nå har blitt flyttet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå