Gå til innhold

hva når cden er vekk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
til gamle spill også?

Nei jeg tror den eneste muligheten er å sende en mail til de som lager spillet og få kjøpt en ny av dem. Eagames i norge tar vel 50kr for det eller noe slikt

Visst du ikke får kjøpt det i butikken, så har de sluttet å produsere det. Dermed får ikke du tak i det der heller. Jeg tviler på at fabrikken produserer deg èt eksemplar bare fordi du har mistet et gammelt spill. Det blir nok heller pengene tilbake.

Lenke til kommentar
til gamle spill også?

Nei jeg tror den eneste muligheten er å sende en mail til de som lager spillet og få kjøpt en ny av dem. Eagames i norge tar vel 50kr for det eller noe slikt

Visst du ikke får kjøpt det i butikken, så har de sluttet å produsere det. Dermed får ikke du tak i det der heller. Jeg tviler på at fabrikken produserer deg èt eksemplar bare fordi du har mistet et gammelt spill. Det blir nok heller pengene tilbake.

er da lov til å prøve =) kan hende de har litt på lager.

Lenke til kommentar
hadde rise of nations men cden er vekk. har cower og alt så lurte på om jeg måtte kjøpe ny?

Vel det eneste jeg kommer på som ikke involverer bruk av penger er vel en no-cd crack[som faller i kategorien WARES]. Det er ikke ulovlig i Norge, men ulovlig på forumet. Så lenge du har kjøpt spillet er det lov å bruke en slik No-cd crack eller et "image". Sier ikke mer da jeg allerede er i grå sonen for advarsel. [ Mulig MP3 loven gjør noe med dette, aner ikke. Men den trer vel ikke i kraft med det første]

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Om du har kjøpt spillet har du lov til å laste cden ned på nytt fra internett.

Det har du uansett.

Fint om man dropper å fortelle folk hvordan "det er" når man tar skammelig feil. Du har ikke lov til å laste ned spill/programmer "uansett", nei. Ikke sikker på at det egentlig er lov om du har kjøpt spillet heller, men moralsk er det jo i alle fall litt lettere å svelge da.

Vet enkelte utgivere gir deg ny CD/DVD om du skulle være uheldig å ødelegge skiva, om de sender ny når du har rotet helt bort er en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...