andreas76 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har en Audi A6 rekke 5er 2,5 TDi, hvor turboen begynner å bli litt skranglete. Glidelageret har nok blitt litt slitt i årenes løp. Turboen kommer borti veggene når den spooler ned. Den reagerer fremdeles fint under pådrag. Det jeg tenkte var å skifte til en Garret T25BB turbo. Denne spooler raskere enn den originale, og booster også mer enn den originale. Problemet er hvordan få denne tilpasset. Jeg går ut fra at jeg må sveise om manifoilen, men hvordan gjøre dette enklest mulig. Kan man bruke noe fleksible ledd i denne forbindelse? Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det enkleste er vel bare å kjøpe en som passer på bilen din uten å sveise? Ring KRB trading eller noen andre som driver profft med turbo og kjøp en som passer rett på Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ja man får tak i massevis av bolt-on trim til de bilene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå