chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ja, mens vi venter på patch 1.7.0 eller no så kan jeg jo finne ut hva jeg skal kalle guilden som skal lages der på en av serverne som kommer. Har noen noen ideer, ikke sånne useriøse som "lol noobs" , eller no. Men noe seriøst som life eller no . Skal være alliance. Men en ting, hvis jeg kjøper en sånn lapp som folk skal skrive under på, kan noen andre registrere en guild med samme navn? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) "We Are Gods" "The Immortal Alliance" "The Naughty Girls" "The Ugly Midgets" (hvis dere har mange dwarves) "Velox, Letifer & Certus" Rask, Dødelig og Sikker på latinsk "Veni Vidi Vici" Det vet de fleste.. Edit: Trodde du mente at guildnavnet måtte være 3 ord, men skjønte nå at du bare overholdt 3-ords regelen til hw.no. Endret 31. juli 2005 av dimdal Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Pain Fo' shizzle Military Muscle Alliance sucks We love the horde In The Navy Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Slettet Endret 31. juli 2005 av eMPea Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Siden du kanskje skal gå på RP-serveren, så bør du kanskje skrive en "lore" (bakgrunnshistorie) til guildet. Dette faller i smak blant RP-ere, og det kan bli enklere å finne et guildnavn som passer til loren. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Veni Vidi Vici btyr hva? 1 2 3? life leder enda (og det var mitt forslag ) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Veni Vidi Vici btyr hva? 1 2 3? Tror det er no sånt som "Jeg kom, jeg så, jeg erobret"... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Shamans fly? Shamans need more buffs? (kanskje for lang) Shaman is da gimp? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Vengaboys National Guard Russian Mafia IRA ETA Itavisen.no Mexican Mobsters Murlock Massacre Jeg så engang en alliance-guild som kalte seg: "Horde Killers" Det er bare utrolig tåpelig, samme med "Alliance Killers".. har bare sett et slikt navn som slo ann: "Gnome Pest Control Inc." eller noe sånt Det slår ikke så veldig ann på en Rullespill-server. Endret 31. juli 2005 av dimdal Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tror det er no sånt som "Jeg kom, jeg så, jeg erobret"... Du har gjort leksa di skjønner jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 jaja, kun life og Pain er godtatte . det skal være alliance... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tror det er no sånt som "Jeg kom, jeg så, jeg erobret"... Du har gjort leksa di skjønner jeg Er det ikke jeg kom, jeg så, jeg vant? Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 NA (Noob Alliance) AAN (Alliance are noobs) TFA (The filthy alliance) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er det ikke jeg kom, jeg så, jeg vant? Har lest minst 100 forskjellige tolkninger på det... også det .. Du får snakke med en latinekspert. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Forslag! 1- Naugthy Boys 2- Feel the pain 3- Pro lamers FTW Likte nr 3 best Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) 1. We are the noob alliance and cant do shit cause we complain about shaman's imbaness all day and therefore get no practice in playing Eller: Midgard Endret 31. juli 2005 av dimdal Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 rapporterte dennne selv fordi dere ikke klarer å holde det seriøst, kom ikke med lame unnskyldninger om at NA osv var seriøst! Lenke til kommentar
andiss Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 1. We are the noob alliance and cant do shit cause we complain about shaman's imbaness all day and therefore get no practice in playing Eller: Midgard Sånne som deg. Har nesten ikke ord hvor barnselig man kan bli. /ignore Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sånne som deg. Har nesten ikke ord hvor barnselig man kan bli. /ignore Heh, et fattig forsøk på humor er barnslig? Vel vel, jeg beklager sterkt hvis jeg tråkket deg på tærne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå