håvard87 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har gått lei av høye temperarurer og mye støy (fra vifter) så jeg tenkte å bevege meg over på vannkjøling av mitt S939-system. Jeg tenkte da i første rekke å kjøle CPU og lurer da på om dette settet passer? Og om alt jeg trenger følger med? Takk på forhånd for eventuelle svar. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Ja Ja, på begge spørsmålene mine? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg ville heller gått for et dyre vannkjølings sett...Har hatt TT Bigwatr og min cpu blokk begynte og lekke og pumpa bråker, syns jeg da... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har da totalt motsatt erfaring. Kjørt det nesten i 8mnd feilfritt, og pumpa støyer ingenting. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har da totalt motsatt erfaring. Kjørt det nesten i 8mnd feilfritt, og pumpa støyer ingenting. Okei..Men har du satt pumpa på skumgummi eller noe da? Jeg hang den inne i kabinettet og hørte den støya og slik da jeg prøvde å sove..Hehe.. Men folk har jo forskjellige meninger, så det er egentlig opp til trådstarter hva han vil velge... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Men dere! S939 står jo ikke oppgitt som kompatibel på den siden jeg linket til. Dette er altså ikke korrekt? Lenke til kommentar
olmka Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Det står jo oppgitt at den skal kunne kjøle Athlon 64 FX, så da skal vel det gå greit. Men jeg vil anbefale deg å velge et litt dyrere sett, ettersom BigWater ikke akkurat har det beste ryktet på seg... Billige vannkjølingssett har sin pris, i dobbelt forstand... Endret 7. august 2005 av olmka Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det står jo oppgitt at den skal kunne kjøle Athlon 64 FX, så da skal vel det gå greit. Men jeg vil anbefale deg å velge et litt dyrere sett, ettersom BigWater ikke akkurat har det beste ryktet på seg... Billige vannkjølingssett har sin pris, i dobbelt forstand... Noen forslag? Greia er jo egentlig at jeg ikke er villig til å putte mye penger i et vannkjølingssett. Hva går egentlig dette "ryktet" ut på? Hva er det BigWater sliter med? Lenke til kommentar
olmka Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 BigWater har ofte feil med plexien på CPU blokka, også har pumpa en tendens til å stoppe helt uten videre... Se litt på BigWater tråden så finner du ut mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå