John Keats Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg skulle inn i DM for og grinde penger med min 59 mage. Jeg ble disconnected from server akkurat da jeg gikk inn i instancet og når jeg logga på 5 min senere var jeg ghost i Kharanos I Dun'Morogh Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ja det skjedde med meg en gang, var i UBRS rett før Drakkisath. Døde, og vips var jeg i Ashenvale.. Ikke at det gjorde noe for jeg fikk jo res.. men uansett. Hehe, møkkete bug faktisk... :!: Lenke til kommentar
N* Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 var rundt lvl 8 i dun morogh jeg. plutselig havnet jeg utenfor inngangen til alterac valley i hillsbrad. dum som jeg var løp jeg ut til de skumle lvl?? løvene og døde på flekken. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 var rundt lvl 8 i dun morogh jeg. plutselig havnet jeg utenfor inngangen til alterac valley i hillsbrad. dum som jeg var løp jeg ut til de skumle lvl?? løvene og døde på flekken. hehe den der har jeg også møtt på. =P Lenke til kommentar
Champ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er massevis av bugs i DM har jeg merket. blant annet teleportering til EP, plutselig letter man og flyr gjennom veggen og under bakken (da fikk jeg ikke tilbake karakteren min på flere timer), man dør og ender opp som ghost, men man kan ikke gå inn i instancen og man kan heller ikke snakke med spirithealer (vi fant ut at løsningen var å drukne seg selv med "spøkelset" så man var bare en mellomting. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) teleport bug er noe fæle greier. for 2 dager siden når jeg var å grindet SM graveyard bestemte jeg meg for å disable en teit addon som jeg ikke trengte. da jeg logget tilbake inn i SM så ble jeg teleportert til WC(wailing caverns) i the barrens. skjermen var helt hvit untatt UI'en. plutslig dør jeg. står ikke noe i combat log om hvorfor. så går jeg til corpset mitt som ligger ved inngangen til WC :/ btw.. tastatur liker ikke at man sparker det i 2 med et kne Edit: feil dag Endret 1. august 2005 av Nstin Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Respawn/teleport bugs er og blir morsomme. Jeg døde i Scholomance i går, trykte på release spirit (var ingen igjen for å resurrecte), og da ble jeg disconnecta. Når jeg logga inn igjen havna jeg ved inngangen til Alterac Valley.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 teleport bug er noe fæle greier. for 2 dager siden når jeg var å grindet SM graveyard bestemte jeg meg for å disable en teit addon som jeg ikke trengte. da jeg logget tilbake inn i SM så ble jeg teleportert til WC(wailing caverns) i the barrens. skjermen var helt hvit untatt UI'en. plutslig dør jeg. står ikke noe i combat log om hvorfor. så går jeg til corpset mitt som ligger ved inngangen til WC :/ btw.. tastatur liker ikke at man sparker det i 2 med et kne Edit: feil dag der beskriver du AKKURAT den samme buggen. skjermen blir hvit osv. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Omtrent samme skjedde meg, bugget i Strat i går, plutselig døde jeg i Maraudon Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Spawna i lufta i AV og datt igjenom kontinentet. Ble også fear'a _bak_ en dør i DM som ikke kan åpnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå