Jorek Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg har sitti hele dagen i dag å prøvd å funnet ut ossen jeg skal få til å skrive en cron jobb som fungerer som en vekkerklokke. Jeg aner rett og slett ikke ossen jeg skal gjøre det! Jeg har prøvd noen forskjellige ting: 15 * * * * xmms /home/jorek/lyd/lyd.mp3 15 * * * * /usr/X11R6/bin/xmms /home/jorek/lyd/lyd.mp3 Detta funker ikke for å si det mildt Kan noen hjelpe meg å skrive et vekkerklokkescript i cron? Jeg bruker Vector Linux (basert på slack). Takker. Endret 31. juli 2005 av Jorek Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 prøvd med mpg321 i steden for xmms ? Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Yes da! Det funka smooth med MPG321! Ahh... Skal bli deilig å få igjen søvnrytmen før skolen starter Tusen hjertelig takk Harkonnen, tusen takk! Lenke til kommentar
bluet Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) X sto ikke på da du prøvde med XMMS, gjorde det vel? Eventuelt hadde ikke brukeren som kjørte skriptet adgang til X-serveren. Endret 1. august 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
ratix Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 X sto ikke på da du prøvde med XMMS, gjorde det vel? Eventuelt hadde ikke brukeren som kjørte skriptet adgang til X-serveren. brukeren har ikke kontakt med x-serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå