Gå til innhold

Sperring og fjerning av SIM-sperre


Anbefalte innlegg

Jeg fikk sperret chess abbonementet etter å ha mistet telefonen min på festival. Da jeg ringte måtte jeg velge en ønsket kode. Sa at de også kunne sende meg nytt SIM kort.

 

Fant selvsagt mobilen rett etter at jeg fikk sperra kortet, så jeg ringte chess igjen og ba dem fjerne sperren. Da måtte jeg lese opp koden min. De hadde da ikke sendt ut nytt SIM kort slik at det ble kansellert.

 

Nå har det gått et par dager, men mobilen er fortsatt sperra. Skal den fungere når sperren blir fjernet, eller må jeg selv gjøre noe på mobilen? (skrive inn koden selv?)

Endret av Ivan Drago
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg oppdaterte innlegget mitt, glemte å si at de ikke hadde sendt ut nytt SIM kort!

Hehe Ok!

 

Da jeg selv hadde slike problemer med Chess, pleide det å ta 3 dager før noe skjedde, dette var da arbeidsdager (dvs ikke medregnet helg). Jeg vet ikke når du leste opp koden og fikk beskjed om at det skulle skje noe? Var det på fredag, kan du ikke vente deg at noe skjer før mandag/tirsdag. :(

Lenke til kommentar

Nå har jeg ringt enda en gang, da sa de at telefonen skulle åpnes igjen i løpet av 30 min. Men fikk etterhvert beskjeden "SIM kortfeil" i displayet. Nå har det gått over en time siden jeg snakket med chess....

 

Begynner å bli gal, folk har jo ikke fått tak i meg på flere dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...