Ivan Drago Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg fikk sperret chess abbonementet etter å ha mistet telefonen min på festival. Da jeg ringte måtte jeg velge en ønsket kode. Sa at de også kunne sende meg nytt SIM kort. Fant selvsagt mobilen rett etter at jeg fikk sperra kortet, så jeg ringte chess igjen og ba dem fjerne sperren. Da måtte jeg lese opp koden min. De hadde da ikke sendt ut nytt SIM kort slik at det ble kansellert. Nå har det gått et par dager, men mobilen er fortsatt sperra. Skal den fungere når sperren blir fjernet, eller må jeg selv gjøre noe på mobilen? (skrive inn koden selv?) Endret 31. juli 2005 av Ivan Drago Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sannsynligvis har de alt sendt ut ett nytt SIM-kort, noe som gjør det andre kortet ditt ubrukelig... Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg oppdaterte innlegget mitt, glemte å si at de ikke hadde sendt ut nytt SIM kort! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg oppdaterte innlegget mitt, glemte å si at de ikke hadde sendt ut nytt SIM kort! Hehe Ok! Da jeg selv hadde slike problemer med Chess, pleide det å ta 3 dager før noe skjedde, dette var da arbeidsdager (dvs ikke medregnet helg). Jeg vet ikke når du leste opp koden og fikk beskjed om at det skulle skje noe? Var det på fredag, kan du ikke vente deg at noe skjer før mandag/tirsdag. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Husker ikke 100%, men det var torsdag eller fredag. Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ring Kundeservice, forklar forholdet og be dem forsøke åpne på nytt. Vanligvis skal abbonementet være aktivt igjen i løpet av 10-20 min etter at du har snakket med dem første gang. Kjenner til systemet deres, og det er ikke helt uten bugs akkurat... Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Nå har jeg ringt enda en gang, da sa de at telefonen skulle åpnes igjen i løpet av 30 min. Men fikk etterhvert beskjeden "SIM kortfeil" i displayet. Nå har det gått over en time siden jeg snakket med chess.... Begynner å bli gal, folk har jo ikke fått tak i meg på flere dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå