Eyvind Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 har et stort problem med min Plextor PX 716A.. dette er tredje brenneren min.. først klarer den fint å brenne dvder.. etter jeg har brent 4-5 dvder så brenner den BARE feil!! har hatt den oppe til psdata og de har sendt meg ny hver gang.. noen ide om hva som kan være galt? kan det være noen komponenter som ikke liker hverandre? P4 2,6C Abit IC7-G/MSI 875P(toppmodellen) GeIL 500mhz(billigste versjon) Radeon 9800PRO IceQ dvd-rom(husker ikke helt.. blir detecta som Compaq hdd: 1*WD 120GB S-ATA/150 8mb 1*WD 120GB P-ATA/100 8mb 1*Maxtor 200GB/150 8mb 1*WD 200GB S-ATA/150 8mb 1*WD 250GB S-ATA/150 8mb Standard Chieftech 360W PSU takker for alle svar! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Mulig brenneren blir varm? Det er sånn at den virker ok igjen når du restarter maskinen? Regner med du bruker kvalitetspalter som verbatim osv? Og ikke lavkvalitetsplater som Samsung, that's Write, Pro DVD, intenso osv. Hvilken feilmelding får du? Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 fikk tak i et annet brenneprogram. hadde samme problemet. etter det har jeg ikke hatt en feilbrenning. har nec nd 3540a og billigplate. vil anbefale nero 6 og nerovision express. der kan du trylle Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Mulig brenneren blir varm? Det er sånn at den virker ok igjen når du restarter maskinen? Regner med du bruker kvalitetspalter som verbatim osv? Og ikke lavkvalitetsplater som Samsung, that's Write, Pro DVD, intenso osv. Hvilken feilmelding får du? tror ikke den blir for varm.. har fullt åpent kabinett og den andre dvd spilleren er på standby.. det er ikke noe forskjell om jeg restarter.. har brukt samsung og verbatim. har oppdatert firmwaren også. får ingen feilmelding.. når jeg setter den inn i dvd spiller så kommer det bare at den ikke støtter det formatet. det samme skjer med når jeg setter den inn i dvd spilleren i pcen. da står det bare at windows ikke støtter formatet.. Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 fikk tak i et annet brenneprogram. hadde samme problemet. etter det har jeg ikke hatt en feilbrenning.har nec nd 3540a og billigplate. vil anbefale nero 6 og nerovision express. der kan du trylle bruker nero 6 nyeste versjon og har brukt nero vision 2 og 3.. det skjer spesiellt når jeg skal omkode en film(x. xvid osv.) til vanlig dvd format.. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) hmm, beste er vel å prøve seg frem Endret 31. juli 2005 av olsen_1 Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 har prøvd med forskjellige merker samt DVD+, DVD- og DVD+RW plater.. må vel bare få pengene tilbake å prøve en annen brenner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå