co2 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Når vi er inne på insekter, hva er det med fluer og ørene mine? Er alltid ørene mine de går etter. Hmm, kanskje kombinasjonen av varme, voks og hule-aktig inngang som vekker reir-instinktet i dem? Men de der stankelbein-insektene er noen patetiske piloter. Ubegripelig at de ikke er utryddet. Darwin tok feil. Voksen i øret er for å holde dem unna, det lokker dem ikke. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Voksen i øret er for å holde dem unna, det lokker dem ikke. Kanskje jeg har tiltrekkende voks, da? Yummy! Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er kanskje Tipulidae du mener? Deres eneste oppgave som voksne insekter er å parre seg og legge egg. Mange underarter spiser faktisk ikke noe som helst fra de forpuppes til de dør et par dager senere, så du har heller lite å frykte fra dem. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 skrekk! er livredd for innsekter ^^ . Men de "myggsa" skal druknes! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Voksen i øret er for å holde dem unna, det lokker dem ikke. Kanskje jeg har tiltrekkende voks, da? Yummy! ugh Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det er kanskje Tipulidae du mener? Deres eneste oppgave som voksne insekter er å parre seg og legge egg. Mange underarter spiser faktisk ikke noe som helst fra de forpuppes til de dør et par dager senere, så du har heller lite å frykte fra dem. We have a winner! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 They drink only water when young and do not usually feed at all when they are adult, as they only live for a few days to mate. -- Faen nå kommer jeg til å føle meg skikkelig kjip neste gang søster ber meg å fjerne noen fra soverommet..tenk, det ENESTE de vil i livet er å p*le og dø naturlig. De spiser ikke engang. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Haha, fy faen, akkurat nå for 30min sida hadde jeg 4 sånne jævler på rommet. Personlig er jeg livredd slike insekter (minner om edderkopper ), og jeg fikk panikk og klaska til den ene med en bok... Den splatta da utover veggen noe som så lite delikat ut, jeg løp til mamma og ba henne ta det vekk men da hun så det nekta hun og , jeg ble nødt til å gjøre det selv! Etter 5mins oppsykning gikk jeg løs på den med støvsugern, med dempet lys og øyna halvt igjen fikk jeg sugd den vekk... (Var på kanten til å grine litt, har skikkelig fobi mot slike dyr). Etter den var borte gikk de 3 andre levende lekende lett, etterpå måtte jeg vaske bort "restene" fra veggen med en hau av våt tørkerull. Dette er siste gang jeg har lyset på og åpent vindu Det jeg ville fram til ved å skrive alt dette var at du IKKE må klaske til dem med bøker mot veggen, ta dem heller med støvsugeren Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Bah, er bare å ta de mellom pekefingeren og tommelen å kaste en og en ut. Synes å huske at fattern brukte å gjøre det, men jeg tar de med støvsugeren om jeg skulle få noen inn. Har vært plaga en del med ekle lange fluer i det siste. Funka ikke å ta de med støvsugeren, virket som de sto limt fast i taket. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Jeg kommer nok til å la svina leve neste gang, så fremt de ikke kjører inn i trynet mitt igjen. Ganske kult insekt egentlig. Lever liksom ene og alene for litt hankey. Lader opp med litt vann, og så er det party til de dør. Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 de stankelbein insektene er så irriterende..jeg lar bare dem komme. så om natten når PC´n står på, så på morgen jeg står opp å ser inni kabinettet ligger det mye av dem halv..hehe...har en 120mm vifte framme som tar knekken på dem....men de gangene jeg står opp og ser at de ikke har død så er det fram med en Fanta flaska som ligger under senga:P Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det dei gjer, er at kvar einaste natt kjem der ein på besøk gjennom vindauget. Deretter flyg han i ansiktet mitt, inn i plakatar og liknande, før han etterlet seg ein stygg flekk der han døyr. Plagsomme idiotar som berre vimsar omkring med andre ord. Dette er nok din skyld.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå