andrvas Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Har en Zalman kobberkjøler til prosessoren, ilag med en Fanmate 2 som jeg kan regulere viftehastigheten med. Har også 2 bråkete kabinettvifter, og lurer på om jeg kan via 2 slike kabler kan regulere viftehastighetene med alle 3 viftene med den ene fanmate'n. Er den tilstrekkelig nok? Tegning så dere forstår hva jeg mener: Endret 31. juli 2005 av andrvas Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Om jeg husker riktig så er det bare nok strøm til en vifte på ett slikt uttak på HK, så da vil alle viftene gå sakte.. Men om du kobler dem sammen i en vanlig 4pins kontakt så skal det vel gå.. Men forhør deg litt mer om det går på HK, for som sagt, er ikke 100% sikker.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Det er både slike 3pins kontakter og 4pins molexkontakter på kabinettviftene mine. Så viss jeg kobler slik det er nå (som vist på tegningen), og i tillegg kobler til molexkontakter til kabinettviftene, vil det gå? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Da tror jeg at du skal gjøre noe i denne duren.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 tror det er lurere å kjøpe en viftekontroller og få sendt den som brev fra komplett. Er makseffekt som du kan trekke fra hk, og som fanmaten takler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå