Mammuten Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Heisann! Jeg lurte på, er det noe farlig om puppen på mellomtonen (Den skåla\beskyttelsen over talespola) er litt inntrykt? Har en veeeldig dum lillesøster Takker for svar Lenke til kommentar
abrj Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Så lenge puppene ikke er som to vrengte baklommer så... :!: :!: :!: Har virkelig ingen anelse, men klarte ikke å dy meg Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 jeg skulle se på noen høyttalere på hifiklubben en gang og fikk beskjed om at det eneste paret av de høyttalerne han hadde inne var ødelagt, og at han derfor ikke ville la meg få høre på de. Da var problemet akkurat det du nevner der. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det går nok helt fint om den bare er litt inntrykt. Skal ikke ha noe å si Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Den pleier å gå ut igjen av seg selv, den gjorde ihvertfall det på mellomtoneelementet på en Proson C120 som fetter på 3 år fikk lyst til å ta på (han er akkurat høy nok ). Kanskje du må dra på litt for å få den ut. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Leste vel egentlig bare tråden pga tittelen.. Kan jo prøve med en knappenål, stikk hull og prøv å dra ut "puppen". Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Litt forsiktig bruk av støvsuger? Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Litt forsiktig bruk av støvsuger? Ser for meg følgende samtale mellom Mammuten og hans mor: - Jammen Mammuten, hva skal du med støvsugeren? Du støvsuger da aldri! - Erm.. Jeg skal bare suge ut puppen på høytaleren min. - ... Men seriøst, jeg har samme problemet med en av mine høytalere. Tror ikke lyden har blitt noe dårligere, men jeg tror jeg skal prøve støvsugertrikset i morgen uansett Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Litt forsiktig bruk av støvsuger? Gjort det samme selv. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Litt forsiktig bruk av støvsuger? Ser for meg følgende samtale mellom Mammuten og hans mor: - Jammen Mammuten, hva skal du med støvsugeren? Du støvsuger da aldri! - Erm.. Jeg skal bare suge ut puppen på høytaleren min. - ... Men seriøst, jeg har samme problemet med en av mine høytalere. Tror ikke lyden har blitt noe dårligere, men jeg tror jeg skal prøve støvsugertrikset i morgen uansett Vær litt forsiktig da. Om du har type industriell vakumpumpe ville jeg prøvd med litt forsiktig av/på til å begynne med.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Litt forsiktig bruk av støvsuger? Gjort det samme selv. Jeg også. Fungerte bra det. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Litt forsiktig bruk av støvsuger? Gjort det samme selv. Jeg også. Fungerte bra det. Funker på 10" og 12" bassere, men ikke en 5.25" mellomtone med stivt materiale.. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er heller en faseplugg.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har brukt dobbeltsidig tape eller en sammenrullet bit av elektrikertape som fungerer på samme måte som dobbeltsidig med hell. Har faktisk brukt dette med tålmodighet på en 1" metalldome diskant med greit resultat også. Et stikkord er tålmodighet. Ville ikke stukket hull på den. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 støvsuger fungere flott, bare hold elementet i ro og før støv sugeren sakte og SIKKERT intill Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 For å rette ut igjen fasepluggen ville jeg brukt støvsuger med rundt munnstykke, skrudd støvsugeren på for så å skru den av igjen når vifta har fått litt fart på seg. Tregheten i viften og dermed sugingen vil gjøre at du vil får justert styrken ganske bra. Husk at undertrykket taper seg fort så du må dra den ut ganske umiddelbart etter den har suget seg fast. Nål ville jeg ikke funnet på å bruke! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Kan avsløre at det er Eltax Millennium 500 vi snakker om, og det er papp, eller noe annet som er veldig stivt.. og det er tatt i hardt (min søster har knipset på den 3 ganger :o ) for og trykke den inn. Ville tro det blir stygt og få den ut igjen, for da ser du det er gjort det.. men regner med at det ikke er farlig at den er trykket inn.. er ikke hele, bare deler av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå