Gå til innhold

Prisantydning på Windows Vista?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen idé om hva Vista kommer til å ligge på? Jeg har aldri kjøpt OS før (har fått det gjennom jobben til fattern), så jeg har ikke peil på slikt... Jeg mener, vil den ligge på 1000 eller 3000 kroner? Eller mer eller mindre? Har ingen idé...

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rundt 3 300 kr(Komplett.no), det var det Windows XP koster, eller du kan kjøpe det som OEM (endog dette er en tvilsom men lovlig måte å skaffe det på, gjett hvordan jeg fikk min på) og da koster det 1 350 kr (Komplett.no)

Neste gang du kjøper en harddisk eller skjermkort, ta med en Windows Vista OEM, og du har et relativt billig operativsystem.

Lenke til kommentar
rundt 3 300 kr(Komplett.no), det var det Windows XP koster, eller du kan kjøpe det som OEM (endog dette er en tvilsom men lovlig måte å skaffe det på, gjett hvordan jeg fikk min på) og da koster det 1 350 kr (Komplett.no)

Neste gang du kjøper en harddisk eller skjermkort, ta med en Windows Vista OEM, og du har et relativt billig operativsystem.

OEM? Hva vil det si? Og hva mener du med å skaffe det med et skjermkort?

Lenke til kommentar

OEM versjoner er de som ligger med hvis du f.eks. kjøper en Dell maskin, altså bare en CD og et serienummer, de er beregne for å følge med annen hardware, som f.eks. hvis du kjøper et skjermkort, og det følger med Doom3 er det en OEM versjon av Doom3.

Det er regler for hva slags maskinvare Windows OEM versjoner kan følge med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...