Adversary Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har prøvd og warne en venn av med.. Han sier bare at han stoler på den Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 har 2 venner som også har hatt q-tec.. han ene fikk jeg til å bestille ny etter at jeg fortalte han hvor stabil min pc ble etter at jeg byttet, og han andre sitter på en fucka pc, og hannes eneste harddisk (en samsung spinpoint 120gig) ble ødelagt på grunn av psu'en.. og han har enda ikke byttet, istede for har han kjøt seg nytt kabinett, racer mus og dvd brennet... huff.. alle som har q-tec burde iallefall skjekke voltene sine Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg og prøvde og advare en venn om qtec, men han ville bare vedde en 100'ings på at det aldri ville skje noe gale med pc'en hans eller strømfprsyningen. 2 måneder etter smalt strømforsyningen og siden han sov da det skjedde klarte han ikke å redde HOVEDKORTET fra varmen så jeg vant da men jeg lot han beholde pengene til nytt hovedkort Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 q-tec er bare billigprodusert DRITT gudd talking!!! Lenke til kommentar
tropic Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 enda et eksempel: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112083&cks=SER q-tec 300w Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 stakkars mann!!!!! Hele huset gikk ned pga dette!!!!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Flyttes fra Kabinetter til PSU. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 dette er ikke no nytt ,finnes flere poster på formuet om exproderende Q-tec psu`er . Qtec for the junk Lenke til kommentar
olmka Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Merkelig at ikke folk skjønner at billige PSUer også har en kvalitet som står i forhold til prisen..? Hvis Hovedkortet blir ødelagt fordi PSUen eksploderer, kan man kreve erstatning fra butikken som solgte PSUen. For å vite mer om forbrukerkjøpsloven, se her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå