Geir M Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) For 1-2 uker siden eksploderte min Q-tech 550 Watts psu. Satt bare å koste meg med en film, så hørte jeg en merkelig zzzzzzzmm lyd, så reboota maskinen mens lyden fortsatt holdt på og så smallt det. Ganske høyt smell også faktisk. Så stikkflamme komme ut av bakenden på kabinettet, det kom også en del røyk, det luktet røyk fortsatt da jeg sto opp dagen etter. Man kan sammenligne lyden av smellet med en ganske voksen kinaputt. Heldigvis hadde jeg en gammel psu som fungerer. Jeg har en ganske gammel data også. Den krever ikke mye av psu'en for å si det sånn. Socket A 2500 +, radeon 9500, 1 HDD, 1 DVD, 1 floppy, og Soundblaster lydkort. Er liksom ikke SLI system med overklokka prescott cpu 2-3 år gammel Aopen 240 Watt > 2 måneder gammel Qtec 550 Watt ANY TIME sier bare jeg :!: Endret 31. juli 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 haha q-tec er et annet ord for søppel ble noen av komponentene skadd? eller gikk det bra?? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 haha q-tec er et annet ord for søppel ble noen av komponentene skadd? eller gikk det bra?? Det gikk heldigvis bra. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Bilder please Gjerne åpne synderen og ta bilder av hvordan den ser ut innvendig. Da kan vi ha noe som skrekk og advarsel for alle som har Q-tecs . Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Bilder please Gjerne åpne synderen og ta bilder av hvordan den ser ut innvendig. Da kan vi ha noe som skrekk og advarsel for alle som har Q-tecs . Har dessverre ikke digitalkamera. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Mobiltelefon med kamera da? Om du ikke har så kan du jo få deg en gunstig en for 10kr på mandagen Lenke til kommentar
herpel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Haha, kongelig! Enda godt at det gikk bra med resten av boksen Hadde selv Q-Tec før, men kan si det med hånden på hjertet at det skal jeg aldri mer bruke penger på! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Mobiltelefon med kamera da?Om du ikke har så kan du jo få deg en gunstig en for 10kr på mandagen Hva skjer på mandag? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Da er det åpent på klart-svar , telebutikken , elkjøp etc. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Haha, kongelig! Enda godt at det gikk bra med resten av boksen Hadde selv Q-Tec før, men kan si det med hånden på hjertet at det skal jeg aldri mer bruke penger på! been there.. q-tec'en står nå i en p2 333mhz:D.. ikke så redd for den.. bZerk 500w men komm med bilder.. please.. min har ikke sprengt enda, bare fryktelig ustabil Lenke til kommentar
consilium Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Another one bites the dust Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 :!: Bombe .. hehe .. neida Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Blir litt nervøs når jeg tenker på at det er nettopp en Q-tec som sitter i maskina mi! =S Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Glad jeg ikke har q-tec...Hadde tenkt til å kjøpe det i den første pc'n jeg bygde, men heldigvis ble jeg råda til å ikke gjøre det...Sitter nå med Bzerk500w, har også hatt Tagan 480w... Begge er konge PSU'r... Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 har heldigvis byttet ut qtec'n som sto i fattern sin pc, med en northq 400w Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Enda eit godt eksempel på at Q-Tec ikkje er til å stole på. Billig, leverer ikkje påskreven effekt og sprenger... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Vi kan vel si at Q-tec er grensesprengende nå : Sprenger seg ut av casen din hvis du er heldig :!: Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Du er vel klar over at de mobilene til 1 krone og sånt, er sånne som du betaler masse for i måneden? Så du får aldri en mobil til 10kr med kamera. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nå ble jeg litt redd her. Jeg har en Q-tec 350W. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 q-tec er bare billigprodusert DRITT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå