Tor Rasmussen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg spilte nylig en demo av Killzone på PS2. Det ga mersmak, men samtidig er det en av titlene jeg kommer til å kjøpe først til PS3. Jeg har søkt litt uten å finne svar. Noen som vet om storyen er den samme på PS3 som PS2? Har de bare "sminket" opp spillet og gitt det bedre grafikk og lyd? Har ikke lyst å ødelegge storyen på PS2 nå hvis det viser seg at PS3-versjonen er helt lik. Da sparer jeg heller opplevelsen. Endret 31. juli 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tror det skal være en annen historie Men jeg vet ikke Lenke til kommentar
Slayer Of Minds Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Killzone på PS3 er fortsettelse på historien. Med andre ord killzone 2. Det er iallfall den informasjonen jeg har fått. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Takker. Da blir det jo bare å stupe i Killzone PS2 for å korte ned ventetiden til PS3-versjonen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå