Gå til innhold

FPS problem etter bytte av hovedkort! Hjelp

CorsHair

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde et MSI K7N2 Delta hovedkort før som jeg greide å ødelegge.. Jeg fikk non tips av en kompis og han anbefalte dette hovedkortet: ABIT NF7 S-2 Serien. Etter jeg byttet hovedkortet, formaterte pcn osv har jeg hatt et stort FPS problem på CS. Før hadde jeg 100 FPS og nå når jeg er alene i gamet før en bot joiner har jeg 100 FPS men når en bot joiner dropper FPS'n drastisk ned til 30-40 osv. (Ja, de har lært seg mappet) Jeg hadde klokka skjermkortet før så jeg driver og prøver og få det til samme verdier som før men jeg får ikke noen spesielle gode resultater. Jeg har prøvd og sku av vsync men før hadde jeg det som "Default on" og kjørte dermed 100 FPS(Uten ekstraprogrammer).

Er det noen programmer som finnes som gjør at FPS'en står i samme verdi nesten hele tiden? Har Powerstrip, RefreshLock osv men jeg skjønner ikke hvordan dette har skjedd.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få fiksa dette? Skjermkortet jeg har er et Powercolor Radeon 9800 PRO som jeg klokker til XT klokkehastighet. Resten av pcn: Amd Athlon XP 3000+ @ 2.17 Ghz, 1024 mb Corsair ddr.

Takker for alle svar!

Mvh Martin ;)

Endret av CorsHair
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...