oak Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Skal ha meg ny pc og har skummet igjennom noen tråder her på forumet for å finne noen anbefalinger. Har utifra det jeg har lest kommet frem til noe som jeg TROR/håper kan være en fornuftig sammensetning, men jeg ønsker gjerne kommentarer! Bruksområde: Surfing, nedlasting, film, spilling (mye flysimulator etc, men også alt annet tenkelig av spill), rippe dvd, dak, + diverse andre "kontor"-jobber. Har skjerm, mus, tastatur, dvd-brenner fra før. Fra Komplett: - Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz Pris: 4395,- Fra Netshop: - DFI Lanparty NF4 SLI-D hovedkort Pris: 1595,- - AMD Athlon 64 3700+ 2.2 Ghz BOXED Pris: 2495,- - OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition Pris: 2295,- Det jeg mangler da som jeg er meget usikker på hva som lønner seg å kjøpe er hard-disk, kabinett, og strømforsyning. PS: Har planer om å bestille allerede i kveld så det hadde vært hyggelig med raske svar. mvh. Ole André Knutsen Endret 31. juli 2005 av oak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå