danilovic Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Fy faen i svarte helvete. Tror jeg klikker snart. Gir blanke faen i om jeg får forum advarsel, for dette forumet er ikke verdt å henge i med så mange ord delings og andre topic feil. Dri fett å bruke stor for bokstav i alle ordene, og punktum på slutten, som en prikk over i en til alle de andre ord delings feilene. Regner nesten ikke med å få advarsel en gang, da det ikke ser ut til at forum moderatorene gidder å rette opp tre ords regel brudd, så da er det jo like greit. Brenn i helvete alle topic ord delings tråder. Endret 31. juli 2005 av sosohal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Lol jeg er så enig! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hør hør! Man skulle ha fått advarsel for ekstensiv orddeling, spesielt i emnefelt. Tre or s reglen gjør jo ikke akkurat ting bedre. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ja, la det bli et krav med minst 4 i norsk av de som vil registrere seg på HW.no Joda, jeg irriterer meg over skrivefeil, men det er ikke stort annet en kan gjøre enn å lære den som skriver feil hva som er riktig! Det er ganske så umulig å vite noe før en har lært det! Har sett langt verre forum hva gramatikk o.l anngår... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ja, la det bli et krav med minst 4 i norsk av de som vil registrere seg på HW.no Joda, jeg irriterer meg over skrivefeil, men det er ikke stort annet en kan gjøre enn å lære den som skriver feil hva som er riktig! Det er ganske så umulig å vite noe før en har lært det! Har sett langt verre forum hva gramatikk o.l anngår... pøh . fikk 3 i norsk, og har nesten ingen skrivefeil, er verre med formulering(a/en) . Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg er medlem på mange forskjellige forum, men jeg tror aldri jeg har sett en større konsentrasjon av skrivefeil og generelt dårlig norsk enn her. Ved enkelte tilfeller har jeg ikke en gang vært i stand til å lese hva personen skriver, og det er vel nærmest et krav å gjøre seg forstått når man skal formidle noe? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hw.no har sunket mye i kvalitet, fact. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Brenn i helvete alle topic ord delings tråder. Om ikke akkurat brenne i helvete så kan vi i hvertfall stenge som en liten begynnelse. Edit: Glemte å si at tilbakemeldinger om forumet har egen kategori. Endret 31. juli 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg