Bonatini Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har ikke komplett.no pakkesporing lenger? Finner det ikke. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 du pleier vel å få pakkenr via mail, og så kan du sjekke det på www.posten.no Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Gå inn på kontoen din på komplett. Finn den ordren det er snakk om å trykk på SE PÅ. Så ligger sporingsnr. der. Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Nei finner ingenting jeg. Lenke til kommentar
skjønner ingenting Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Når bestilte du? De har registrert bestillingen din? Har du fått mail fra de? Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Når bestilte du? De har registrert bestillingen din? Har du fått mail fra de? ja. men jeg finner ikke noen måte å spore pakken på. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Når bestilte du? De har registrert bestillingen din? Har du fått mail fra de? ja. men jeg finner ikke noen måte å spore pakken på. Har den blitt pakket og sendt da? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Når jeg klikker på SE PÅ kommer jeg til siden jeg har lagt ved. Nummeret/linken jeg har markert klikker du på og du kommer til pakkesporinga (nummeret er pakkesporingsnummeret) Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Når jeg klikker på SE PÅ kommer jeg til siden jeg har lagt ved. Nummeret/linken jeg har markert klikker du på og du kommer til pakkesporinga (nummeret er pakkesporingsnummeret) jeg få ikke opp pakkesporingsnummeret, men d står at ordren er plassert og hvor den skal leveres hen. Det som er forskjellen mellom d bilde jeg ser fra deg er at jeg ikke kan trykke på den sporingsknappen. Er det noe feil? Men d står at pakken er sendt Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har du valgt brev som forsendelse? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) er det ett nummer der så putt det inn i boksen på posten.no, sender du det som brev er det vel uten Endret 31. juli 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Har du valgt brev som forsendelse? ja Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 da er det uten =) tar vel 2-3 dager, er bare sporing på pakker Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Men jeg ser at det på ordrestatus står "åpen", hva vil det si? Vil det si at varene ikke har blitt sendt, og heller ikke pakket? Har det noe med at de ikke har varene på lager? Endret 31. juli 2005 av ØSE Lenke til kommentar
skjønner ingenting Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tror det betyr at de ikke har gjort noe med den, annet enn å registrere bestillingen. Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Tror det betyr at de ikke har gjort noe med den, annet enn å registrere bestillingen. Men kan jeg da kanselere bestillingen uten å måtte betale noe. Det må jo stemme hvis de ikke har rukket å sendt varen, eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Tror det betyr at de ikke har gjort noe med den, annet enn å registrere bestillingen. Men kan jeg da kanselere bestillingen uten å måtte betale noe. Det må jo stemme hvis de ikke har rukket å sendt varen, eller er jeg helt på jordet nå? Det stemmer. Du kan avbestille ordren uten at du trenger å betale noe, så lenge ordrestatus er "åpen". Endret 1. august 2005 av tomahg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har du valgt brev som forsendelse? ja Da vil du ikke kunne spore pakken, ergo du vil ikke få et sporingsnummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå