umy Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 jeg bestilte på mandag 2 hovedkort 5 rambrikker 2 prosessorer 2 sett høytalere 2 skjermkort fra psdata,(jeg og kameraten min bestillte sammen) og fikk hentelapp fra posten på onsdag!!! det er hva jeg kaller rask levering! stort + til psdata!! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Bruker som regel PSdata selv, og er også stor fornøyd. Har ihvertfall ikke møtt på noe problemer enda...prisene er veldig greie også! Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Ja, posten er kjappe deg som en vis mann sa Du kan ha flaks med at de har alt du bestiller på lager... Har ikke det jeg :-/ Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Også veldig fornøyd med PSData. Får svar på mail gjerne innen en times tid max, og varene sendes samme dag som de blir bestillt. Topp service Lenke til kommentar
ripset Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Bestilte selv for 14 dager siden et AOpen Ti 4200 kort hos PS-data. Bestillingen ble gjort natt til tirsdag og varene ble hentet på postkontoret torsdag kl 13.00. MEGET FORNØYD MED MEGET RASK LEVERING FRA PD-DATA. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 OBS. Bestillingen ble gjort natt til onsdag !!!! Altså under 1 1/2 døgn på å få varene fram til meg, MEGET BRA !!!!!! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det er ikke kun butikkens skyld at dere får delene så raskt: 1. Butikken har det på lager 2. Posten (!!) Posten kan være kjappe og de kan også være treige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå