Steina Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Noen som vet hvor man kan kjøpe Air Hockey? Og til hvilken pris? Er bare nyskjerrig. Air Hockey ruler.. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Here you go! Edit: Ja, Air Hockey / Shufflepuck er rett så morro. Jeg og en kompis spilte regelmessig etter bowlinga 1-2 ganger i uka. Gikk med noen kroner, men jammen var det verdt det. Endret 31. juli 2005 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Linken funker ikke. Men jeg og en kamerat kom netopp tilbake fra bowling hallen da vi var å spilte Air Hockey Edit: Var innpå hovedsiden til den linken din, men fant ikke noe der. De selger da bare programmer der? Endret 31. juli 2005 av Steina Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Hmm, den fungerte i stad. Jeg søkte på Air Hockey hos Kelko: Slik. Mystisk... Edit: Aha, det er de samme sidene som du finner på http://www.biljard.as/ (som ikke fungerer i Opera tydeligvis). Disse bruker tydeligvis Mamut til web-shoppen sin. Endret 31. juli 2005 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Yey! Nå skal det spares Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå