ampersand Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvordan setter jeg opp mobilpost, den finner server osv, men når den prøver å sende så får jeg mislykket. Sånn ser det ut: e-postadresse: [email protected] POP/IMAP server: pop2.mobilpost.no SMTP server: smtp.mobilpost.no Bruker Id: xxxxxxxx Takker for svar Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ikke umulig at du finner dine svar omtrent her eller ved å ringe 05000. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du har Mobilpost Ekstra eller? Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Vet ikke hva jeg har, det er mobilpost i hvertfall På den telenor sida så fant jeg jo det jeg har paste inn øverst og jeg får ikke sendt.. Må vel være en feil med smtp settinga, men hvor ? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Du må ha ekstra versjonen, Mobilpost standard har ikke pop3 støtte, men du har det hvis du hentet opplysningene ut fra Mine sider. Sjekk hvilken profil som benyttes for oppkoblingen. Det er en egen internett profil som må benyttes til e-post. Endret 31. juli 2005 av tbone Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Jeg får jo henta epost, gjøres ikke det med pop da? Det er sending som er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå