Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Viser ikke logon ikoner!

Anbefalte innlegg

Gjør dette for en jeg kjenner! Pc en hans starter helt normalt, men ikonene på logon screenen vil ikke vise.. tror dette er virus.. har hørt om samme problem før! Han har !!IKKE!! antivirus... noe som kanskje forklarer hele greia... han er selv ganske newb og har ikke peiling.. noen som vet om dette kan fixes uten f.eks formatering av harddisk?

alle svar er sikkert til hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det fler enn en brukerkonto som er aktivert da? Dersom det bare er en brukerkonto, så vises de ikke.

Dersom det er fler, åpne kontrollpanel - brukerkontoer - "endre måten en bruker logger på eller av" og huk av for "Bruk velkomstskjermen".

Lenke til kommentar
Er det fler enn en brukerkonto som er aktivert da? Dersom det bare er en brukerkonto, så vises de ikke.

Dersom det er fler, åpne kontrollpanel - brukerkontoer - "endre måten en bruker logger på eller av" og huk av for "Bruk velkomstskjermen".

jaja! men nå er det slikt at han ikke kan få logget inn på datamaskinen i det hele tatt..! han vurderer å levere den inn til reparasjon.. :S vet ikke om det virker nødvendig

Lenke til kommentar

Men det går vel greit i sikker modus?

Da går du inn på kontrollpanel osv.

Hvor i landet bor du? Husk at det finns mange rimelige supportfirmaer rundt om.

De har som regel bedre priser og service. I tillegg til at det går mye raskere siden de ikke har så mange kunder. Bare pass på at det er et seriøst firma og ikke en privatperson. Da står du nemlig uten rettigheter og garanti.

Lenke til kommentar
Men det går vel greit i sikker modus?

Da går du inn på kontrollpanel osv.

Hvor i landet bor du? Husk at det finns mange rimelige supportfirmaer rundt om.

De har som regel bedre priser og service. I tillegg til at det går mye raskere siden de ikke har så mange kunder. Bare pass på at det er et seriøst firma og ikke en privatperson. Da står du nemlig uten rettigheter og garanti.

nei det er akkurat det det ikke gjør! :S men d gjør ikke noe! han skal levere den inn til support! noen som vet om noen i Vest-Agder? :p

Lenke til kommentar
Har du forsøkt og reparere innstallasjonen?

Hvor langt kommer pc før den stopper? Jeg antar at den stopper før du eventuellt sulle fått påloggins ikonene?

eehh.. for å være helt ærlig! så er jeg ikke SÅ god på pc :blush: var inne og sjekket statusen i boot screenen! men jeg aner rett og slett ikke hva som er gale :blush::blush::blush:

ja du har helt rett! +at pcn lager en rar "knirke" lyd som kanskje kommer fra harddisken

Lenke til kommentar

Knirkelyd? Hørtes ikke bra ut? Kommer det noen pip?

Dersom du vil spare noen penger og tør og prøve litt, ville jeg satt inn Win cd og restartet. Når du får spørsmål om du vil innstallere eller reparere, så velger du reparer innstallasjon. Det er verdt et forsøk før du sender den bort. Er litt vanskelig og analysere via et forum.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...