HeHauken Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Var på Quarten og må si at Audioslave spilte bra. Mye takket være Morello. Cornell sang helt okey. Når det gjelder debatten om Cornell er rusten eller ei, vil jeg bare tilføye at han har vært alkoholiker. Det er først nå på den nye platen til Audioslave du kan regne han som "clean". Kanskje man synger bedre i fylla....? Lenke til kommentar
953 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Audioslave er piss, det er opplest og vedtatt. Debutplata til RAtM er ei av verdas aller aller tøffaste. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Debutplata til RAtM er ei av verdas aller aller tøffaste. Kan ikke klage på The Battle of Los Angeles heller. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Audioslave er piss, det er opplest og vedtatt. Debutplata til RAtM er ei av verdas aller aller tøffaste. Kan ikke klage på The Battle of Los Angeles heller. Når ikke opp til debuten. Endret 15. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Debutplata til RAtM er ei av verdas aller aller tøffaste. Kan ikke klage på The Battle of Los Angeles heller. Når ikke opp til debuten. Nja, vet ikke helt jeg. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) RATM er et band med en del fete sanger.. mye fete riff og slikt Endret 15. august 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Audioslave er piss, det er opplest og vedtatt.Debutplata til RAtM er ei av verdas aller aller tøffaste. Enig. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Audioslave er piss, det er opplest og vedtatt. Høh? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Audioslave er piss, det er opplest og vedtatt.Debutplata til RAtM er ei av verdas aller aller tøffaste. Enig. Heia! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hørte på det for mange år siden, men synes ikke den musikken fungerer lenger. Ikke for mitt vedkommende i hvert fall. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Var innom RATM en liten periode, mest på grunn av en smått innovativ Morello, men ble fort ferdig. For å gå litt offtopic - jeg husker et annet band jeg hørte MYE på på samme tidspunkt: Living Colour. Noen som husker dem? Der var det også en gitarist som fenget meg til å begynne med, men så ble jeg fort ferdig der også gitt... T'Weed Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 "The Battle for Los Angeles" eller hva det het er det eneste RATM-albumet jeg kjøpte meg. Det er et av veldig få album jeg har gitt fra meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå