Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det er RATM bannet som spiller i Audioslave, det er bare en annen vokalist. Nei nei nei. Nytt band, kjente medlemmer. Olsen, Google og titt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Raziel: Det henger jo ikke på greip, de siste gangene jeg har sett Cornell synge på liveopptak, har han sunget rett og slett falskt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det er RATM bannet som spiller i Audioslave, det er bare en annen vokalist. Er det ikke bare bassisten fra RATM der da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det ER hele RATM-besetningen med ny vokalist, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det ER hele RATM-besetningen med ny vokalist, så vidt jeg vet. Ja, mener å ha lest det samme. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) ok.. jeg fikk inntrykk av noe annet i lydverket quart spesial sendingen.. jaja, men så feil kan man ta Chris Cornell - Vocals Soundgarden Tom Morello - Guitar RATM Tim Commerford - Bass RATM Brad Wilk - Drums RATM da er det oppklart Endret 4. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Ja men det er liksom ikke RATM med ny vokalist......men audioslave har samme sounden..det er det som irriterer meg grønn. Skaper liksom ikke noe nytt. C.C gneldrer like mye som i hungerstrike. Endret 4. august 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja men det er liksom ikke RATM med ny vokalist...... Jo.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja men det er liksom ikke RATM med ny vokalist...... Jo.. youre missing the point kitty. RATM er/var noe heeeeeeeeeeeeeeeelt annet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 youre missing the point kitty.RATM er/var noe heeeeeeeeeeeeeeeelt annet. Jeg skjønner akkurat hva du mener, puz. Tøver bare med deg. *kosemose* Er forsåvidt enig med deg også. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Okai for å få dette helt klart. Rage Against the Machine består av Zach De La Rocha - Vokal Tom Morello - Gitar Tim Commerford - Bass Brad Wilk - Trommer Audioslave er Chris Cornell - Vokal Tom Morello - Gitar Tim Commerford - Bass Brad Wilk - Trommer Endret 4. august 2005 av Laman Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 og den forskjellen er det lille som gjør de to totalt forskjellige! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det var Tim Comerford som dradde igang Killing in the name of, Chris ville egentlig ikke det så BLÆE! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 youre missing the point kitty.RATM er/var noe heeeeeeeeeeeeeeeelt annet. Næsj. Audioslave er jo bare resirkulering av kasserte RATM-riff og gitartriks, med en annen vokalstil, da. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg er nok enig med dere alle, men Cornell er egentlig flink til å synge, men til og med Lennon og Mcartney sang falsk når de spilte på den digre fotballbanen. Det kan være mange ting som spiller inn som dårlig lyd osv. Selv har jeg store problemer med å spille sammen med bandet uten at jeg hører dem godt nok. Men tilbake til topic. Audioslave er veldig likt Soundgarden ja, men både RATM og Soundgarden er bedre enn Audioslave. Det blir liksom en dårlig blanding av to store band og som skaper noe som ikke er fullt så stort. Selve konserten på Roskilde synes jeg var veldig kjedelig generelt, men tok av når de spilte Killing in the name of. Mye på grunn av at resten av bandet har spilt den låta tusevis av ganger og har alt inn, men Cornell sleit veldig med å få til samme greiene som Zack fikk til. Zack var liksom helt naturlig i måten han sang/rappet på og var veldig meningsfull med all politikken. Engasjert liksom. Det tingen mangler Cornell veldig og liker å vise seg fram mye mer enn Zack for Zack var så god han ikke trengte det! Hehe nå snakker jeg som om han er dau! :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nåja, det er ganske tydelig at han virkelig sliter med å treffe de riktige tonene, presser stemmen sin så det holder. Har nok lite med monitorlyden å gjøre... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nei, men hvordan han hører hele greia. Det er helt annerledes å stå på scenen enn å stå i publikum for lydbildet er helt annerledes. Men det er jo også godt mulig han er rusten. Han høres fin ut i Soundgarden men det kan jo sikkert også være mixet. Mener å ha hørt at vokalisten i Red hot bruker sånn. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 For all del, men det er tydelig at fyren kjemper alt han kan for å komme opp på de riktige tonene, men ikke klarer det. Smertefullt å høre på. Er nok rusten, ja. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 youre missing the point kitty.RATM er/var noe heeeeeeeeeeeeeeeelt annet. Næsj. Audioslave er jo bare resirkulering av kasserte RATM-riff og gitartriks, med en annen vokalstil, da. Ja som nevnt tidligere. De kommer liksom ikke videre, bare svever på gammel berømmelse. Det jeg mente med heeeeeelt annet er selve budskapet.. Fra noe radikal politikklyrikk til IM A GOOSE IN A SANDSTORM HOUSE Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Mest sansynligvis ikke trent så veldig mye. Sikkert masse whiskey, kola, festing før han ble med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå