Gå til innhold

Rage Against The Machine - Hva synes folket?

Dimitrij

Anbefalte innlegg

RATM forever! Perfekt sitte-i-bilen-i-kø-på-vei-hjem-fra-jobb-i-steikende-sol musikk... (okei, man blir kanskje enda mer aggressiv enn man er fra før av å bevege seg 0,2m i minuttet da, men hehe folka forran og bak gir deg iallefall mye plass da :D

Hvis du skal skremme folk så vil jeg tro at musikk som fks. Strapping Young Lad vil skremme mye mer... :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fantastisk førsteplate..så dalte det.

Kunne ikke vært mer enig! Var på Roskilde og der spilte Audioslave Killing in the name of. Det tok seriøst av!

RATM er noe av det beste jeg kan høre på. Det er så komprimert bra om dere forstår. Altså måten Zack synger/snakker/rapper sammen med gitar-riffene til Morello gjør det hele meget meldoiøst på en sinna måte. Zack er ikke bare sint, han er rasende! :w00t:

Lenke til kommentar
Var på Roskilde og der spilte Audioslave Killing in the name of. Det tok seriøst av!

Jeg grein faktisk da...Det var rett og slett ___TRIST___ å høre C.C holde på med noe av Zachs arbeid.

At Audioslave ikke klarer å komme ovenpå RATM som noe nytt er bare stakkarslig..De bare ligger og dupper på gammel berømmelse. Trist...!

Lenke til kommentar
Var på Roskilde og der spilte Audioslave Killing in the name of. Det tok seriøst av!

Jeg grein faktisk da...Det var rett og slett ___TRIST___ å høre C.C holde på med noe av Zachs arbeid.

At Audioslave ikke klarer å komme ovenpå RATM som noe nytt er bare stakkarslig..De bare ligger og dupper på gammel berømmelse. Trist...!

Jeg forstår hva du mener! Chris Cornell gjorde ikke halvparten så bra en jobb som Zack ville ha gjort, men resten av bandet gjorde jo jobben sin!

Jeg vil si at RATM er noe av det beste vi har hatt i moderne tid. Uten å tvile et sekund. For dere som faktisk forstår litt om hvordan musikk funker og er oppbygd så liker dere RATM veldig godt. Om dere da ikke liker det, har dere ikke forståelse for musikk rett og slett. Disse folka er musikere fra øverste hylle og det er ikke uten grunn av Chris Cornell ville spille sammen med dem. Da CC faktisk er en av verdens mest profilerte vokalister som har et bredt spekter av kompetanse og har såsi utdannet seg inne sang. Alle teknikkene han kan! Strupesang og greier! Gode folk! Spesielt trommisen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg forstår hva du mener! Chris Cornell gjorde ikke halvparten så bra en jobb som Zack ville ha gjort, men resten av bandet gjorde jo jobben sin!

Jeg vil si at RATM er noe av det beste vi har hatt i moderne tid. Uten å tvile et sekund. For dere som faktisk forstår litt om hvordan musikk funker og er oppbygd så liker dere RATM veldig godt. Om dere da ikke liker det, har dere ikke forståelse for musikk rett og slett. Disse folka er musikere fra øverste hylle og det er ikke uten grunn av Chris Cornell ville spille sammen med dem. Da CC faktisk er en av verdens mest profilerte vokalister som har et bredt spekter av kompetanse og har såsi utdannet seg inne sang. Alle teknikkene han kan! Strupesang og greier! Gode folk! Spesielt trommisen! :thumbup:

Fremdeles er han latterlig. Han sa selv at han ikke ville spille med de om de spilte politisk engasjerte sanger. Så drar han igang Killing in the name of.

C.C er og forblir en latterlig grunger som lever på andre.

Lenke til kommentar
Det er RATM bannet som spiller i Audioslave, det er bare en annen vokalist.

Nah. Førsteskiva bar tydelige preg av at medlemene kom fra forskjellige tradisjoner og forskjellige band. Grungeren Cornell samt hardrockerne Tom Morello, Timmy C og Brad Wilks. man hørte tydelig Rage i Audioslave og man hørte tydelig Soundgarden. På den nye skiva fungerer Audioslave mer som et frittstående band, og ikke som et supergruppeprosjekt.

Lenke til kommentar
C.C er og forblir en latterlig grunger som lever på andre.

Ouch! Den var ikke fin! Vet du, jeg har en kompis som gikk på Trøndertun Folkehøyskole og det var faktisk Chris Cornell et eget tema i undervisningen på grunn av hans fantastiske kompetanse innen sang. Det er mulig du bare har hørt hans ene side inne sjangrer, men han har et bredtspekter av sjangrer han kan synge i!

Mer eller mindre lik Patton på den måten, bare at Patton er en million ganger bedre!

Men uansett, Cornell er en vanvittig flink vokalist og har en teknikk de fleste bare kan drømme om.

Jeg tror ikke han ville ha hatt så stor kompetanse innen sang om han hadde vært en latterlig grunger som lever på andre.

Og TLZ, jeg skrev faktisk feil! :blush: Jeg mente ikke at dem som ikke liker RATM ikke har peiling på musikk for det blir jo en meget subjektiv mening. Det jeg mente var at de som har peiling på hvordan musikk lages og er bygd opp liker RATM rett og slett. På grunn av at det er så bra gjennomført. Men jeg er enig i at det kan bli kjedelig i lengden men det er jo alt også da. Tilogmed The Beatles! :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...