Dimitrij Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har i det siste blitt litt hekta på noen av de gamle Rage Against The Machine sangene, eks. Killing in the name of, Take the power back. Noen her som hører på de? Og hva synes folket om RATM? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg liker endel av RATM. Har endel fete tunge riff. Endret 31. juli 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg elsker det... RATM Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Knallbra. Likte de ikke noe spesiellt før, men i de senere årene har jeg virkelig tatt de til mitt bryst. Zack de la Rocha og Tom Morello <3 Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Knallbra. Likte de ikke noe spesiellt før, men i de senere årene har jeg virkelig tatt de til mitt bryst. Zack de la Rocha og Tom Morello <3 Samme her. Morello har noen sinnsykt fete effekter Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg var egentlig større fan av de tidligere. Synes de har noen veldig fete låter (spesielt fra første album), men også endel "slitsomme". Jeg er en som vanligvis liker heavy/metal-musikk, men mange av de låtene blir litt for energiske og slitsomme å høre på for meg... Jeg likte RATM bedre enn Audioslave nå da men. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Rage Against The Machine er skikkelig bra band! De har groove og energit til tusen. Dessuten så er gitarsoloene til Morello noe av det mest unike du finner. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 digger RATM. Er ikke no spesiell fan av soloene til morello men.. men tøffe riff. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Funker det. Er ingen storfan akkurat, menEg vil alikevel påstå at ihvertfall førsteplata er utruleg bra. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 De har noen OK sanger, men personlig så synes jeg det blir for slitende. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Beste bandet i verdenshistorien. EOD! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 RATM eier sykt til tider!!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det første albumet burde finnes i enhver seriøst musikk elskers samling, samme om de liker genren egang. Gitaren/Bassen på den plata er...legendarisk. RATM forever! Perfekt sitte-i-bilen-i-kø-på-vei-hjem-fra-jobb-i-steikende-sol musikk... (okei, man blir kanskje enda mer aggressiv enn man er fra før av å bevege seg 0,2m i minuttet da, men hehe folka forran og bak gir deg iallefall mye plass da Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Den første plata er jo da klart den beste, spør du meg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Battle of L.A. glimter til med noen den også, men ja, "burning man" albumet er det beste, omtrent det eneste albummet der hver bidige sang er GODE. Testify Guerilla radio Sleep now in the fire Mic Check War within a Breath Calm Like a bomb alle gode (og ett album der 50% av sangene er verd å høre på er MYE bedre enn standarden.. ) Endret 31. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Rage er knallbra! Tom Morello er en genial mann, og bassisten, "Timmy C" er ikke så mye dårligere. Riffene er, som folket har vært inne på, meget bra. Selv liker jeg også soloene til Morello. Audioslave er fett nok, men det var mer energi og nyskapning i Rage. Iallefall på første album. Etter det ble det en del "oppgulp", med unntak av enkelte sanger, som f. eks "Bulls On Parade" Eneste minuset med Rage var at de var litt for monotone. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Ah! Her er det flere som har skjønt det! Rage Against the Machine er et helt utrolig bra band. Noen fryktelige bra riff og sjuke soloer fra Tom Morello. Siden Zack slutta og han fra soundgarden ble med har de laget et par bra sanger som f. eks, Cochise og Show me how to live men Ratm var mye bedre. Lever fortsatt i håpet om at Zach og resten av gjengen skal komme sammen igjen. Endret 2. august 2005 av Laman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå