Gå til innhold

Rage Against The Machine - Hva synes folket?

Dimitrij

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var egentlig større fan av de tidligere. Synes de har noen veldig fete låter (spesielt fra første album), men også endel "slitsomme". Jeg er en som vanligvis liker heavy/metal-musikk, men mange av de låtene blir litt for energiske og slitsomme å høre på for meg... Jeg likte RATM bedre enn Audioslave nå da men.

Lenke til kommentar

Det første albumet burde finnes i enhver seriøst musikk elskers samling, samme om de liker genren egang. Gitaren/Bassen på den plata er...legendarisk.

RATM forever! Perfekt sitte-i-bilen-i-kø-på-vei-hjem-fra-jobb-i-steikende-sol musikk... (okei, man blir kanskje enda mer aggressiv enn man er fra før av å bevege seg 0,2m i minuttet da, men hehe folka forran og bak gir deg iallefall mye plass da :D

Lenke til kommentar

Battle of L.A. glimter til med noen den også, men ja, "burning man" albumet er det beste, omtrent det eneste albummet der hver bidige sang er GODE.

Testify

Guerilla radio

Sleep now in the fire

Mic Check

War within a Breath

Calm Like a bomb

alle gode :D (og ett album der 50% av sangene er verd å høre på er MYE bedre enn standarden.. ;))

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Rage er knallbra!

Tom Morello er en genial mann, og bassisten, "Timmy C" er ikke så mye dårligere.

Riffene er, som folket har vært inne på, meget bra. Selv liker jeg også soloene til Morello.

Audioslave er fett nok, men det var mer energi og nyskapning i Rage. Iallefall på første album. Etter det ble det en del "oppgulp", med unntak av enkelte sanger, som f. eks "Bulls On Parade"

Eneste minuset med Rage var at de var litt for monotone.

Lenke til kommentar

Ah! Her er det flere som har skjønt det! Rage Against the Machine er et helt utrolig bra band. Noen fryktelige bra riff og sjuke soloer fra Tom Morello. Siden Zack slutta og han fra soundgarden ble med har de laget et par bra sanger som f. eks, Cochise og Show me how to live men Ratm var mye bedre. Lever fortsatt i håpet om at Zach og resten av gjengen skal komme sammen igjen. :love:

Endret av Laman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...