Åsmund@ATi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Får vel OCZ brikkene mine på mandag, eller kansje til lørdag! Da blir det KOS!§ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvor mye kostet de forresten med Netshop tilbudet? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvor mye kostet de forresten med Netshop tilbudet? rundt 2200 Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg er faktisk særdeles fornøyd med disse brikkene. De detekterer som dem skal, med: 2-3-2-5 i DDR400. Har klokka dem til: 230FSB @ 2,5-3-3-8 2 @ v2.8 | De kjører dønn stabilt på dette, både i MemTest, 3Dmark, SiSoftSandra Burn in test og i spill Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 æsj har ikke fått mine enda!!! venter bare på delene fra netshop for å få skrud sammen pcen min!!!!!! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Klokket mine til 217Mhz på 2-3-2-5-1T på ASUS A8N SLI. Da trengte de 2.9v for å være stabile. Men de tok kvelden etter 2 uker Venter på nye i posten nå... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Klokket mine til 217Mhz på 2-3-2-5-1T på ASUS A8N SLI. Da trengte de 2.9v for å være stabile. Men de tok kvelden etter 2 uker Venter på nye i posten nå... Såppass... det var jo ikke bra Vet du hva som skjedde? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nei.. De virket het ypperlig, til det plutselig frøs mitt i et spill (WoW tror jeg), og det kom høyfrekvente lyder ut av lydkort/høyttalere. Men jeg aner ikke hva som skjedde. Måtte fysisk skru av PCn. Også pep den kontinuerlig ved reboot, som er vanlig ved feil på RAM. Min teori er at jeg kjørte brikkene på kanten av hva de kunne klare, og at en av dem har hatt en liten svakhet/feil som gjorde at den klikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå