Almadora Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Noen som kan oppdatere hvordan man legger til øyer? Gikk ikke når jeg skulle legge til CJ's Island (mod) 7308905[/snapback] klarer ikke å legge til øyer jeg heller 7467143[/snapback] Jeg sikter mest til Island's ikke Øyne hvis jeg ikke misforsto innlegget ditt... Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Noen som kan oppdatere hvordan man legger til øyer? Gikk ikke når jeg skulle legge til CJ's Island (mod) 7308905[/snapback] klarer ikke å legge til øyer jeg heller 7467143[/snapback] Jeg sikter mest til Island's ikke Øyne hvis jeg ikke misforsto innlegget ditt... 7470451[/snapback] hehe, ja mente islands men nå har det skjedd noe rart med spillet mitt, etter jeg fikset noen nye biler til det kan jeg bare spille i toppen 10min før alt fryser å jeg må starte maskina på nytt. kan det være de nye bilene sin skyld? Endret 11. desember 2006 av hemi-cuda Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 www.gtainside.com tysk side som har en haug med skins og nye modeller! Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Finnes det en mod som gjør våpen lydene mer realistisk? Lenke til kommentar
maberv Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 flott guide tilåmed jeg skjønte det meste tror jeg.. men jeg lurte bare på hva jeg har gjort galt, når bilene jeg har modda blir sånn..:? håper noen kan hjelpe meg:) på forhånd takk.. Lenke til kommentar
Sykingen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 det nytter ikke å instalere på nytt det klikker uansett..mister jo alle bilene når man instalerer på nytt også. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er det noen som veit om en metode og reinstallere spill når du ikke har CD'n...har planer om og reinstallere GTASA Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen som veit om en metode og reinstallere spill når du ikke har CD'n...har planer om og reinstallere GTASA 8943395[/snapback] Laste ned? Anbefaler deg uansett å kjøpe SA. Lenke til kommentar
Krisped Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvil dere bruker "SAMI" (San Andreas Mod Installer) bør dere prøve gta for nesten hver bil dere legger inn! Noen ganger kræsjer spillet, da må dere gå inn i sami igjen å ta uninstall, dere bør også kalle modsa det samme som bilene dere bytter dem inn i! Jeg ber dere helst legge inn motorsykler med IMG tool. Stor sjangse for at spillet crashed med mc i sami! Lurer dere på noe mere om modding så vennligst pm meg også Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kan noen hjelpe meg med å reinstallere noen mods? Jeg har reinstallert spillet både manuelt og via setup.exe, men modsa er der UANSETT! Kan ikke spille SAMP med mods. Får bare dårlige teksturer. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Et lite problem, jeg har lastet ned IMG TOOLS men når jeg skal redigere navnet så kommer dt '' File Acces Denied'' Hva skal jeg gjøre? ? ? HJELP!! Endret 20. april 2008 av Deathsh00t Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Vis jeg vil at alle bilene skal få en egenskap til å drifte. hva gjør jeg da? EDT: Jeg prøvde å følge den instruksjoene som vises, og det funker ikke på meg uten at spillet stopper opp og nå er det 5 gangern jeg må re instalere spillet.. hva er som jeg gjør feiL?? er det mer en bare IMG tool jeg må bruke får at det skal funke.. Endret 19. mars 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er det ingen pakker med nye skins til alle biler, sykler, bygninger osv? Har lyst til å modde mitt SA, men orker ikke bytte ut fler ehundre skins for hånd... Lenke til kommentar
jonen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei og hopp! For ca et år siden, på samme pc, spilte jeg mye SA. Jeg moddet kanskje 100biler.. og i dag tenkte jeg: Oi, jeg vil spille GTA: SA!!! Så jeg instalerte og kjørte det. Det fuket fett helt til jeg skulle loade gamet etter at jeg prøvde og modde inn en bil .Jeg hadde gjort et mission, og lukket spillet. Moddet bilen og prøvde og loade game. Den loader halv-veis, og så stopper den..? Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
jonen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Joa, så med noen timers googling fant jeg ut dette: Har du kjøpt spillet/ kjøper det i år, så ahr du V2. Denne versjonen er ikke kompitabel for modding... MEN, det kan ordnes ved å laste ned en "downgrade" fra feks fileplanet. Kontakt meg på [email protected] om du trenger hjelp :!: Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har laget den tråd der man kan legge ut mods og tipse andre om gode mods! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1095027&hl= Lenke til kommentar
Humber Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei Er denne tråden død eller? Jeg prøver å få tak i et Antonov AN-225 fly i SA (STOOOOOOOORT fly) og jeg lastet ned denne modden fra TBP. Funker greit (tror jeg) får opp mange kule ting når jeg taster de vanlige kodene for jetfly og tanks og sånn, men hvordan spawner jeg AN-225 flyet? For det er jo en del av pakken står det jo? Takk Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 1. Last ned denne modden: http://cleo.sannybuilder.com/cleo3.exe 2. Installer modden 3. Last ned denne modden: http://www.gtagarage.com/mods/download.php?f=4911 4. Legg modden i "CLEO" mappen 5. start spillet og trykk 2 og velg bil:) Lenke til kommentar
Humber Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 1. Last ned denne modden: http://cleo.sannybuilder.com/cleo3.exe2. Installer modden 3. Last ned denne modden: http://www.gtagarage.com/mods/download.php?f=4911 4. Legg modden i "CLEO" mappen 5. start spillet og trykk 2 og velg bil:) Takker takker Skulle egentlig gjort lekser nå, men ble visst noen timer forann pc'en i stedet Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som har orginal filene "Faggio.txd" og "Faggio.dff"? Glemte og lage backup:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå