FoCuZ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har nå kjøpt meg nyntt kabinett, og koblet til alt sammen, hdd er helt formatert, men skjermen vil ikke funke,(formaterte på en annen pc) har prøvd med to skjermer nå.. så er det noen som vet hva det kan være? På forhånd takk Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 nå har jeg prøvd og bytte port på rammen og tatt ut og inn skjermkortet og det funker fortsatt ikke:S Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei Jeg savner litt mere data om hvilke komponenter og kabinett du har. Ellers vil jeg anbefale deg å gå over alle kabler, kort, Ram & Cpu. Ellers kan du få noen gode tips i manualen til HK. Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) det er dette kabinettet og dette hovedkortet...2.7 GhZ og 512 twin mos ram..Radeon 9800pro skjermkort og en 280 watt psu...80 gig WD..det var vel det en utroolig dårlig manual til både hovedkort og kabinett! ihvertfall for nybegynnere som meg er ikke sikker på om alle kablene er riktig satt i i hovedkortet fra kabinettet Endret 31. juli 2005 av FoCuZ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 sjekk at skjermkortet sitter sikkerlig i AGP proten. har selv skjedd med meg. gammel GPU kanskje? Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 GPU? hva er det?:S Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Skjermkort/Grafikkort Vet ikek helt jeg.. Litt ltien strømforsyning kanskje, men den skulle ikke i teorien by på noe særlige problemer med det oppsettet. Det har jo funka føre, som du sier. Endret 31. juli 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 GPU? hva er det?:S GPU = Graphical Processing Unit... Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 men det er jo ganske nytt skjermkort da..eller ikke så nytt men ikek gammelt, og pc`en funker altså enda ikke..eller skjermen funker ikke.. need help..:S Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hadde samme problem for 1 år siden.. det som var mitt problem var at jeg ikke hadde satt cpu`en skikkeli i. Sjekk om det er en slags lås med vifta og cpu`en. Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Nei men er en pro en som hjalp meg med alt bortsett fra skjermkortet og lydkortet...så er garantert ikke det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå