Mann_Av_Gull Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Noen som har noe erfaring med dette hovedkortet? Kunne tenke meg å kjøpe et 939 kort men samtidig kunne bruke mitt GeForce 6800GT AGP kort. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303412&view=detailed Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har den vidreutviklete nForce4 utgaven. Chipset viften (ihvertfall på mitt) bråker... Klokker ikke så bra. Men er ellers et supert kort. (er såklart ikke sikkert at det jeg skreiv stemmer med det kortet du ser på da) Ps. Har du lest "anmeldelsene" på komplett ? Ser ut som at det er mange som er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hva med å kjøpe DFI Lanparty UT NF3 Ultra-D? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Hva med å kjøpe DFI Lanparty UT NF3 Ultra-D? Ja, har tenkt på det. Men har hørt at det lider av masse bios problemer. Noen som kan avkrefte dette? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ja, har tenkt på det. Men har hørt at det lider av masse bios problemer. Noen som kan avkrefte dette? Har lest en del om biosproblemer jeg også,men DFI er flinke til å rette opp slike ting. Jeg regner med at det vil komme ny og bedre bios i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Har bestilt den dyreste versjonen av dette epox kortet nå. En annen fordel med det er at AGP slotten er flyttet til øverste nivå. epox er den eneste produsenten som har gjort dette på sine nForce3 hovedkort. Dette gjør at det blir lettere å få plass til vannblokk eller større brikkesettkjøling. Meget bra ting. Nå får jeg plassert brikkesett-blokka mi Endret 31. juli 2005 av OcMax Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Har avbestilt epox kortet grunnet at det enda ikke er kommet noe X2 bios til det. Og at det er veldig usikkert om det kommer i det hele tatt. Dessuten er jeg ikke imponert over testene jeg har lest. Så jeg bestilte DFI Lanaparty Ultra D kortet fra netshop heller. Det har X2 støtte ut av esken. Så får vi håpe at dfi greier å løse de bios problemene dette kortet har. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2253 Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har dette kortet selv, kjører 1:1 med 270 HTT er svært fornøyd. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har DFI NF3-kortet selv, og jeg må si at jeg er fornøyd, jevnt over. Esken har X2-logo, noe som burde bety at alle disse kortene har X2-kompatibel BIOS fra fabrikk. Det er forsåvidt liten tvil om at BIOSene fremdeles er umodne, da det kan være stor forskjell fra den ene til den andre utgaven. Versjon 705 er mye bedre med 4x512MB, mens 711-utgaven var endel bedre med 2x512MB. Noen innstillinger er det også feil med, slik at man får en annen verdi enn man velger. Men noen store problemer ser jeg egentlig ikke, og jeg har tro på at DFI vil rette opp dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå