Nervevrak Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Skal formatere maskina. Og vil ta backup av mailene. Mener de lagres i en stor fil. Og ikke i enkeltfiler? Uansett: Hvor ligger denne filen/filene??? Lenke til kommentar
Epona Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvis du f.eks bruker Outlook Express og bare skal formatere C: Åpne Outlook Express (msimn.exe) og velg -> Alternativer -> Vedlikehold - "Lagre mappe" Her vil du finne ut hvor mailene dine i dag ligger, men du kan jo her også endre plasseringen til en annen partisjon. Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Søk etter *.pst filer på C-disken. Eller Under C:\Documents and settings\"Ditt brukernavn"\Lokale instillinger\Programdata\Idenities\"Mye rart"\Microsoft\Outlook Express Sånn det gikk jo greit...... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 hvis det er outlook express det er snakk om, så bare merka jeg mail'ene i outlook og dro dem over til en mappe... (når du skal ha dem inn i outlook igjen drar du dem bare fra mappa inn i outlook igjen ) Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Takker. Da blir det nok årnings. PS! Filene mine heter *.dbx Jeg har ingen *.pst filer. Og jeg bruker OE Endret 31. juli 2005 av Nervevrak Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 husker ikke hvordan det er med outlook express, men med outlook kan du ihvertfall enkelt ta backup med file > import export - og så eksporterer du mailen til en pst-fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå