husmann Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har en venn som skal kjøpe ny pc og så søker han råd hos meg - som driver mest med industripc'er. Han driver mest med spilling for tiden og han har festet seg ved to forskjellige pc'er nemlig en fra Dell og en fra PS-Data. Jeg synes vel fra tidligere at Dell ikke har vært helt på høyden med spillepc'er, men denne fra Dell gamer er vel ikke helt borte? Dessuten leverer denne Ps-data (Norge) sin Tundraen noe dyrere pc, men som for meg synes noe bedre - og dessuten får du norsk programvare (om det har noe betydning). Er det noen på Forumet som kan gi meg noen gode råd ettersom jeg ikke har kunnskap nok til å se de "store" forskjeller. Prisforskjellen er kun kr 1400 ettersom Dell endrer sine priser under bestillings-"fremmarsjen" på sidene og det tilkommer ting du ikke kan fjerne Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 PS-data sin, uten tvil Eneste postive med Dell sin er at det er større lagringskappasitet med RAID og lydkortet. Men både GFX kort er dårligere (to hakk (GF6800U(PSdata)>GF6800GT>GF6800(Dell) ), CPU er bedre på PSdata (A3500+>P4 3200Ghz - uten TVIL i spill) Dessuten får du med "skikkelig" gamer mus med PSdata sin Du får også med speakere og DVD brenner Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men så koster jo Dell-en bare 11.146 mot PSData sine 15.000 da... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Prisforskjellen er kun kr 1400 ettersom Dell endrer sine priser under bestillings-"fremmarsjen" på sidene og det tilkommer ting du ikke kan fjerne Lenke til kommentar
meeg Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Finnes flere andre å velge blandt: Komplett Gamer a20 og Netshop kampanje PC f.eks. Alternativt kjøpe deler og sette sammen selv. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Skal du ha en gamermaskin nå, kjøper du en med GeForce 7800GTX. Defor kan du bruke Komplett.no sin pcbygger, som er ganske fin og som har dette valget. Egentlig rart dell ikke har det ennå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå