hasuwest Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Heisann. Er det noen mulighet til å se hvor mye GPRS data som har blitt sendt på K750i? Evt om det finnes et program som jeg kan bruke til å overvåke det på? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Det finnes. Ikke sikker hva menyene heter på norsk siden jeg har min satt til englesk. Settings -> Calls > Time & Cost -> Data counters. Der vises forrje GPRS/WAP forbindelse i bytes & totalt siden forrje reset (også i bytes). Endret 31. juli 2005 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Vedgy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Et annet problem vedrørende gprs på k750i; Har chess, og har prøvd å laste ned automatisk oppsett for både wap og mms opptil flere ganger. når jeg har installert instillingene, og prøver å gå ut på nett, får jeg bare følgende feilmelding: "Tilkoblingen er brutt. Kontroller nettdekningen eller data- og internettinnstilling" MMS-meldingene jeg prøver å sende, havner bare i utboksen.. Noen tips?? På forhånd; Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå