cypern Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Vurderer anskaffelse av en bærbar pc. Prisen kan ligge på maks 13.000. Har fått anbefalinger om denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108715 Hva synes dere? Negative og positive ting?? Har sett på andre nettsteder som dell.no , komplett.no osv, men er usikker. Tar gjerne imot tips Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er jo egen tråd om 1557 pc'er, http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=442720. Les der du. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hva skal du bruke maskinen til da? Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Bruk søkefunksjonen på forumet, bærbare pcer (som f.eks 1557) er det skrevet sikkert flere tusen innlegg om... Lenke til kommentar
cypern Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Takk for tips og råd. Skal bruke søkerfunksjonen her PC'n skal brukes til underholdning og skole, dvs en del spill, ellers bruk til internett, programvarer, musikk, film osv. I tillegg har jeg tenkt til å kjøpe en flatskjerm i tillegg som jeg kan koble til når jeg er "hjemme" Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Da passer sikkert 1557 bra! Søk og les her i forumet! Funker nok fint og du får svar på de fleste spørsmålene du har. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Da anbefaler jeg denne. Radeon X700 skjermkort som holder til de nye spillende i dag, tror nå jeg, widescreen, og en god del bedre enn maskinen fra PSdata. Skal du eventuelt kjøpe en Tundra maskin, kjøp 1559, den yter omtrent på lik linje med maskinen jeg foreslo Disse vil du ha mye mer glede av når det gjelder spill i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå